نسخه چاپی

لاسجردی در گفت و گو با نما :

امتناع كشورهای غربی از انتشار اخبار خلاف صلح در راستای حفظ منافع آنهاست

عکس خبري -امتناع کشورهاي غربي از انتشار اخبار خلاف صلح در راستاي حفظ منافع آنهاست

عضو شورای مركزی حزب موتلفه اسلامی گفت : كشورهای غربی و ایالات متحده با برخی از كشورهای منطقه خاورمیانه روابط حسنه دارند و بر اساس سیاست های خبری نمی توانند وارد این موضوع شده و از انتشار چنین اخبار خودداری می كند چرا كه منافع آنها را به خطر می اندازد .

حسن لاسجردی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت و گو با نما با اشاره به اتفاقات اخیر در یمن و انتقاد از امتناع رسانه های غربی از انتشار اخبار دختربچه ی یمنی ، گفت : کشورهای غربی و ایالات متحده با برخی از کشورهای منطقه خاورمیانه روابط حسنه دارند و بر اساس سیاست های خبری نمی توانند وارد این موضوع شده و از انتشار چنین اخبار خودداری می کند چرا که منافع آنها را به خطر می اندازد .
وی با بیان اینکه بلوک بندی برخی از کشورهای منطقه گاه به عدم انتشار اخبار توسط غربی ها دامن می زند ، اظهار داشت : در واقع بسیاری از کشورهای منطقه از جمله عربستان مجری سیاست های غرب هستند و همکاری میان آنها ایالات متحده را مجاب می کند که از انتشار آنچه که خلاف جریان صلح است، خودداری کند .
وی در ادامه با تاکید بر کشورهایی که تلاش می کنند خود را از زیر بار استعمار بیرون بکشند ، اذعان داشت : همواره در مقابل چنین حرکت هایی یک موضع سرپوشاندن به اعمال و رفتار آنها در جهان وجود دارد .
وی افزود : طی یکسالی که کشور یمن با عربستان دچار چالش بود ، به نوعی جریان غرب دلش نمی خواست که مساله ای به ضرر عربستان تمام شود و این موضوع را در خلاف جهت سیاست هایشان و معارض با منافعشان می دیدند .
لاسجردی با اشاره به کمپین های راه اندازی شده در شبکه های مجازی مبنی بر مخالفت با سیاست های غرب ، توضیح داد : راه اندازی این کمپین ها نشان دهنده دغدغه ی بخشی از گروه های جامعه بشری است که با تمام فشارهای بین المللی و تنگناهای خبری اتفاق مبارکی و قابل توجهی است .
وی با بیان اینکه این مساله می تواند آغاز راهی باشد برای مقابله با تهدیدات و زورگویی ها ، تصریح کرد : نکته مهم اینجاست که چه کسانی این کمپین را مدیریت می کنند و به کجا می رسند که اگر افراد معتقد و علاقه مند به این راه باشند مسلما می توانند در گذر زمان صدای خود را به گوش جهانیان برسانند و کوتاهی رسانه های غربی را در جهان جبران کنند .
وی خاطر نشان کرد : در این گونه کمپین ها افرادی می توانند موفق عمل کنند که مرتبط باشند ، فضای بیرونی را بشناسند ، ارتباط خوبی با مخاطبان در کشورهای مختلف داشته باشند و نخبگان و اقشار مختلف را به خوبی بشناسند تا پیامشان را به جامعه هدف برسانند .

۱۳۹۶/۶/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...