نسخه چاپی

ورود ۲ هواپیمای نو به كشور در مهر ۹۶

به گزارش نما - تسنیم نوشت: سرپرست هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از ورود دو فروند هواپیمای نو به کشور و الحاق آنها به ناوگان این شرکت در مهرماه امسال خبر داد و گفت: در عملیات حج امسال ایران‌ایر ۶۹ هزار زائر ایرانی (۸۰ درصد) را به دلیل انصراف ایرلاین‌های سعودی جابجا کرد.

فرزانه شرفبافی با تاکید بر این‌که "اطمینان دارم هماییان برای تغییر سریع ساختار هما آماده هستند،" اظهار کرد: با ورود هواپیماهای جدید باید در راستای خودسازی و تقویت "هما" حرکت کرده و بتوانیم از این ناوگان جدید درست استفاده کنیم. بازگشت هما به شرایط قبل در داخل و منطقه نیازمند حمایت، صلابت، همدلی، صمیمت و اتفاق نظر است. حداقل تاخیرات، حداکثر پرواز و ارائه خدمات باکیفیت از جمله ماموریت‌ها در این زمینه است.

وی با اشاره به ماموریت‌ها 6 گانه در حکم انتصاب خود از قرار داشتن حفظ ایمنی و امنیت پروازها به‌عنوان اولویت اول و آخر فعالیت یاد کرد و افزود: این اولویت‌ها در سایه داشتن پرسنل بسیار هوشمند، دانا و با ذکاوت تاکنون تحقق یافته واین شرکت توانسته است تا به امروز پروازهای ایمن انجام دهد.

وی از ورود دو فروند هواپیمای ای تی آر در مهرماه امسال به کشور خبر داد و گفت: خرید هواپیماهای ATR و خدمات‌رسانی به مردم ایران در نقاط مختلف کشور در این راستا بوده است. وظیفه ما به عنوان ایرلاین ملی و حامل پرچم خدمتگزاری به همه ایرانیان است. حس خدمتگزاری فرصتی است که خداوند به ما اعطا کرده است.

سرپرست هما با اشاره به زمان عملیات حج و ارایه خدمت در این زمینه، گفت: در عملیات حج امسال از 86 هزار زائر حج تمتع، انتقال 43هزار نفر به هما واگذار شد. به دلیل انصراف شرکت هواپیمایی سعودی، تعداد 26 هزار نفر به سهمیه افزده شد. این در دوران کاری کم سابقه بوده که انتقال بیش از 50درصد زائران به هما واگذار شده باشد.

۱۳۹۶/۶/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...