نسخه چاپی

ترافیك سنگین در محور كرج- قزوین و رشت- قزوین

رئیس پلیس‌راه استان قزوین گفت: هم‌اكنون ترافیك در محور كرج- قزوین سنگین و محورهای قزوین- رشت و قزوین- زنجان نیمه‌سنگین است.

به گزارش نما، نصرالله بیگلری دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به وضعیت ترافیک در محورهای مواصلاتی این استان اظهار داشت: هم‌اکنون ترافیک در محور کرج- قزوین سنگین و محورهای قزوین- رشت و قزوین- زنجان نیمه‌سنگین است.

وی افزود: ترافیک در سایر محورهای مواصلاتی استان قزوین عادی و روان بوده و گره ترافیکی در محورهای مواصلاتی این استان وجود ندارد.

رئیس پلیس‌راه استان قزوین ادامه داد: با وجود افزایش حجم ترافیک به دلیل آغاز تعطیلات رسمی به مناسبت عید سعید غدیر خم تردد وسائل‌نقلیه در محورهای مواصلاتی این استان جاری و برقرار است.

بیگلری با اشاره به گزارش هواشناسی افزود: آسمان شهر قزوین صاف بوده و تمام محورهای مواصلاتی این استان باز است و مشکل خاصی در این محورها برای تردد وسایل‌نقلیه وجود ندارد.

این مسؤول انتظامی با اشاره به میزان تصادفات عنوان کرد: از روز گذشته تاکنون با وجود ترافیک سنگین و نیمه‌‌سنگین در محورهای مواصلاتی استان قزوین هیچ‌گونه تصادف منجر به فوت در محورهای مواصلاتی این استان رخ نداده است.

رئیس پلیس‌راه استان قزوین با بیان اینکه تمام محورهای مواصلاتی این استان با فعالیت شبانه‌روزی تیم‌های گشت پلیس راه و دوربین‌ نظارت و کنترل می‌شود، یادآور شد: رانندگان وسائل‌نقلیه باید تمام مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا شاهد خطرات و آسیب‌های جبران‌ناپذیر نباشیم.

بیگلری با توصیه به رانندگان وسائل‌نقلیه مطرح کرد: رانندگان از انحراف به چپ و تغییر مسیر ناگهانی بپرهیزند و از توقف در حاشیه آزادراه‌ها خودداری کنند.

وی تصریح کرد: رانندگان وسائل‌نقلیه در هنگام خواب‌آلودگی از پیمودن ادامه مسیر پرهیز کرده و در استراحت‌گاه‌های مجاز توقف کنند.

۱۳۹۶/۶/۱۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...