نسخه چاپی

سخنرانی پوتین در مراسم بدرقه جام جهانی

رئیس‌جمهور روسیه با اشاره به صحبت‌های اینفانتینیو، رئیس سوئیسی فیفا گفت: جام‌ جهانی ارزش و كیفیت جادویی دارد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، ولادیمیر پوتین در مراسم بدرقه رسمی جام‌ جهانی 2018 گفت: روسیه تمام تلاش خود را به کار خواهد بست تا برنامه‌های آماده‌سازی جام‌ جهانی 2018 در زمان مقرر پایان یابد و با بهترین کیفیت ممکن برگزار شود.

رئیس‌جمهور روسیه ادامه داد: تمام برنامه‌ها تاکنون مطابق سازماندهی صورت‌گرفته و بودجه لازم اجرایی شده است. امیدوارم بزرگی دارم همه افراد متخصصی که هم‌اکنون شاهد این مراسم هستند در ادامه نیز این همکاری را ادامه خواهیم داد. با هم می‌توانیم آماده‌سازی جام‌جهانی 2018 روسیه را پیش از زمان مقرر به پایان رسانیم.

ولادیمیر پوتین سپس با اشاره به صحبت‌های جانی اینفانتینو (رئیس فیفا) اظهار داشت: جام‌ جهانی ارزش و کیفیت جادویی دارد.

اینفانتینو نیز در این مراسم گفت: در ورزشگاهی که هم‌اکنون هستیم (لوژنیکی مسکو) که تحت نظارت کارشناسان ما همانند دیگر ورزشگاه‌ها قرار دارد علاوه بر نماد حرفه‌ای بودن و تاثیرگذاری در روسیه نمادی از روح فوتبال و همبستگی است.

رئیس فیفا خطاب به رئیس‌جمهور روسیه گفت: خوشحالم که امروز این سخنان از شما درباره آمادگی روسیه برای میزبانی از جام‌ جهانی 2018 را می‌شنوم. این پروسه فوق‌العاده طی شده و علاوه بر 4 ورزشگاهی که پیش از این مورد بهره‌برداری قرار داده بودیم سایر ورزشگاه‌ها نیز در مرحله قابل قبولی قرار دارد.

اینفانتینو در خاتمه اظهار داشت: نمی‌توانم بیش از این منتظر جام‌جهانی 2018 روسیه باشم. از طرف خودم می‌توانم بگویم که از پیشرفت کارها بسیار راضی و خشنود هستیم.

جام‌جهانی 2018 روسیه با شرکت 32 تیم از جمله تیم ملی فوتبال ایران در 12 ورزشگاه 11 شهر برگزار خواهد شد.

۱۳۹۶/۶/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...