نسخه چاپی

حزب الله: دشمن را غافل‌گیر خواهیم كرد

عکس خبري -حزب الله: دشمن را غافل‌گير خواهيم کرد

بیروت - حزب الله لبنان، پیكرهای سه تن از اعضای خود را كه در انفجار اخیر در شرق این كشور به شهادت رسیدند، تشییع كرد؛ در این مراسم یك مقام ارشد حزب الله اعلام كرد كه آماده غافل گیر كردن دشمن هستیم.

به گزارش نما به نقل از ایرنا ، در مراسم تشییع شهید ˈجعفر علی الموسویˈ که از بیمارستان ˈدارالحکمهˈ بعلبک آغاز شد، تعداد زیادی از اهالی این شهر حضور داشتند.

شیخ ˈمحمد یزبکˈ رییس شورای مذهبی، ˈابراهیم امین السیدˈ رییس شورای سیاسی، ˈحسین الموسویˈ نماینده عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت مجلس، ˈعمار الموسویˈ مسئول روابط بین الملل و ˈابراهیم الموسویˈ مسئول روابط رسانه ای حزب الله به همراه تنی چند از دیگر مسئولان و مقامات در شرق لبنان در این مراسم تشییع شرکت کردند.

یزبک در این مراسم در سخنانی با اشاره به جایگاه و ویژگی های والای شهید اظهار داشت: ما تحت پرچم فرماندهی ˈسید حسن نصراللهˈ دبیرکل حزب الله لبنان باقی خواهیم ماند و تمام توان خود را به منظور دستیابی به پیروزی نهایی جمع خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه جنگ فعلی علیه طرح های آمریکایی - صهیونیستی است و نه میان مسلمانان، ادامه داد: دشمنانی که می خواهند سبب غافلگیری ما شوند؛ بدانند که ما نیز آماده غافلگیر ساختن آنها هستیم و سلاح خود را که همچون خون در رگ های ماست، بر زمین نخواهیم گذاشت.

سپس پیکر این شهید در ˈروضة الشهداءˈ منطقه نبی شیت به خاک سپرده شد.

در منطقه ˈسحمرˈ نیز ساکنان منطقه بقاع غربی، پیکرهای شهیدان ˈعلی مصطفی علاءالدینˈ و ˈعلی حسین الخشنˈ را در مراسمی با شکوه تشییع کردند.

در این مراسم شیخ ˈنبیل قاووقˈ نایب رییس شورای اجرایی حزب الله به نمایندگی از دبیرکل حزب الله، شیخ ˈمحمد حمادیˈ مسئول حزب الله در بقاع غربی، شیخ ˈاسدالله الحرشیˈ عضو مجلس اعلای شیعیان لبنان و نمایندگانی از جنبش ˈاملˈ و دیگر احزاب نیز حضور داشتند.

تشییع کنندگان، تابوت های این دو شهید را که با پرچم حزب الله پوشانده شده بود، با شعار های ˈمرگ بر آمریکاˈ و ˈمرگ بر اسراییلˈ به دوش کشیدند.

قاووق در این مراسم در سخنانی گفت: ما امتی هستیم که شهدای خود را مخفی نساخته و به آنها افتخار می کنیم چراکه آنها تاج سروری ما و مردان خدا هستند که بوسیله آنها به پیروزی دست می یابیم.

وی با تاکید بر اینکه مقاومت با تقدیم این شهدا به هیچ وجه تضعیف نخواهد شد، اظهار داشت: مقاومت بدین وسیله مستحکم تر شده و همه می دانند که همین مقاومت، جبروت اسراییل را در هم شکسته و روز به روز آمادگی خود را افزایش می دهد.

این مقام حزب الله با اشاره به جریان 14 مارس افزود: دست برخی از این افراد به خون فلسطینیان آلوده بوده و این بهترین دلیل است آنها که به هیچ وجه در مقابل دشمن ایستادگی نمی‌کنند.

عصر چهارشنبه بر اثر سه انفجار پیاپی در ساختمانی در منطقه کوهستانی شرق لبنان در نزدیکی بعلبک، سه تن از نیروهای میدانی حزب الله به شهادت رسیدند.

حزب الله نیز در بیانیه ای ضمن تایید خبر شهادت 3 تن از اعضای خود، تاکید کرد: انفجار در یک انبار قدیمی سلاح و مهمات قدیمی و آثار باقی مانده از بمباران های اسرائیلی رخ داده است.

۱۳۹۱/۷/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...