نسخه چاپی

احتمال كاهش قیمت گوشت در هفته جاری

به گزارش نما - میزان نوشت: رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با اشاره به کمبود دام در کشور گفت: عرضه گوشت های وارداتی چندان در قیمت محصول داخل تاثیر نگذاشته و دامداران داخلی، انگیزه چندانی برای عرضه با سرعت دام هایشان به بازار ندارند.

علی اصغر ملکی در خصوص علت ادامه گرانی گوشت گوسفندی بعد از عید قربان بیان کرد: قیمت هر کیلو گوشت گوسفندی دون دنبه برای مصرف کننده بین 43 هزار تا 44 هزار تومان است.

وی در ادامه افزود: بازار فروش گوشت طی روزهای اخیر بسیار راکد است و میزان فروش ها کم شده و اگر همین روند ادامه یابد، احتمال کاهش قیمت در هفته جاری وجود دارد.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با اشاره به اهمیت واردات گوشت قرمز به بازار تصریح کرد: گوشت های وارداتی خلاء بازار را پر کرده و با توجه به تعطیلات پیش رو و همچنین اینکه در اواخر شهریور و در آستانه فراررسیدن ماه مهر قرار داریم، بازار رونق چندانی ندارد.

ملکی با بیان اینکه دام داخلی کم است، توضیح داد: بنابراین عرضه گوشت های وارداتی چندان در قیمت داخل تاثیر نگذاشته است و دامداران داخلی، انگیزه چندانی برای عرضه با سرعت دام هایشان به بازار ندارند؛ چراکه تا چند روز آینده کم کم ورود حجاج به کشور آغاز می شود و بعد از آن نیز ماه محرم را پیش رو داریم.

وی در انتها خاطرنشان کرد: با این حال اگر واردات انجام نمی شد، با بحران قیمت گوشت در بازار مواجه می شدیم.

۱۳۹۶/۶/۱۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...