نسخه چاپی

سقوط مرگبار اتوبوس مسافربری به دره جاجرود/ ۱۱ كشته و ۲۸ مصدوم

به گزارش نما - ایرنا نوشت: مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران از سقوط مرگبار یکدستگاه اتوبوس بین شهری در دره جاجرود خبر داد و گفت: در این حادثه 11 نفر کشته و 28 نفر به دلیل مصدومیت راهی بیمارستان شدند.
حسن عباسی افزود : ساعت 2 و 30 دقیقه بامداد امروز، حادثه سقوط یک دستگاه اتوببوس در دره جاجرود به مرکز اطلاع رسانی اورژانس تهران اعلام و با توجه به حجم زیاد مصدومان، 14 دستگاه آمبولانس به همراه دو دستگاه اتوبوس آمبولاس و سه خودروی فرماندهی به محل حادثه اعزام شدند.



وی ادامه داد : متاسفانه بامداد امروز یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از شهر کرج به سمت ساری در حرکت بود، به دلایل نامشخصی از مسیر اصلی خود منحرف و با حدود 40 مسافر به دره جاجرود سقوط کرد.

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران خاطر نشان کرد : عوامل اورژانس، عملیات امداد و نجات از مصدومان را از همان لحظات اولیه آغاز کردند و پس از انجام اقدامات اولیه درمانی، 28 مصدوم این حادثه به بیمارستان های مختلف شهر تهران منتقل شدند.



وی با بیان اینکه علت بروز این حادثه در دست بررسی کارشناسان پلیس راهرو قرار دارد، گفت : این عملیات ساعت 6 صبح امروز خاتمه یافت.

۱۳۹۶/۶/۲۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...