نسخه چاپی

جزئیات تامین مسكن برای فرهنگیان

به گزارش نما, تسنیم به نقل از مدیرعامل اتحادیه شرکت تعاونی مسکن فرهنگیان درباره مسکن فرهنگیان نوشت:آموزش و پرورش به دلیل تعداد بالای جمعیتی برای اعضای خود آورده ای ندارد اما تعاونی های مسکن با همکاری مسئولان آموزش و پرورش به اجرای طرح های مسکن موفق شده اند.

محمدرضا نظام آبادی، مدیرعامل اتحادیه شرکت تعاونی مسکن فرهنگیان درباره اتحادیه تعاونی های مسکن در سطح ایران گفت:31 استان تحت پوشش این اتحادیه هستند، اعضای این اتحادیه فرهنگیان هستند.

وی ادامه داد :در سراسر کشور اتحادیه شرکت های تعاونی مسکن فرهنگیان فعالیت می کنند. 361 عضو زیرمجموعه این اتحادیه هستند. البته نه اینکه 361 عضو،361نفر باشند. بلکه 361 تعاونی زیرمجموعه اتحادیه شرکت تعاونی هستند.

نظام آبادی بیان کرد:به عنوان مثال در اتحادیه استان تهران 71 عضو داریم. یکی از تعاونی هایی که هر سال مجمع عمومی خود را در مرحله اول انجام می شود و به نوبت دوم کشیده نمی شود، اتحادیه مسکن فرهنگیان است

وی افزود:وظیفه اول اتحادیه اجرای قانون ماده 43 وزارت تعاون است که باید به آن عمل کند.یکی از اقداماتی که این اتحادیه در جهت ساخت مسکن برای فرهنگیان در دستور کار دارد خرید مصالح برای ساخت وساز از مبدع آن است. این مصالح را خریداری و در اختیار استان ها قرار می دهد.

وی اظهار داشت:در رابطه با مسائل استان ها تلاش کردیم تا همکاری با مسئولان استانی داشته باشیم.همچنین با مدیر کل آموزش و پرورش و مدیر کل تعاون، مدیران وزارت مسکن همکاری داریم. تعاونی ها در استان ها برای ناحیه ومناطق خود ساخت و ساز می کنند.

وی بیان کرد: مطابق قانون برای ساخت و ساز معذوریت داریم. در اتحادیه های شهرستانی که امورات به صورت کلان و بزرگ است، جلساتی برگزار میکنند با تعاونی های زیر مجموعه خودشان و با آنها قراردادهایی را منعقد می کنند، اتحادیه به عنوان معین نظارت می کند تا بتواند به استان خود خدماتی را ارائه کند.

نظام آبادی گفت: در هر شهرستان کمیته رفاهی فرهنگیان در ادارات آموزش و پرورش تشکیل می شود که این کمیته، کمیته مسکن است، اعضای اتحادیه این کمیته را تشکیل می دهند. بهترین مسکن ها در میان تعاونی ها از سوی اتحادیه های آموزش و پرورش ساخته شده است.

وی ادامه داد:آموزش و پرورش به دلیل تعداد بالای جمعیتی برای اعضای خود آورده ای ندارند اما تعاونی های مسکن با همکاری مسئولان آموزش و پرورش موفق به اجرای طرح های مسکن موفق شده اند. اتحادیه کشوری در شهرهای مشهد، اصفهان،تبریز،شیراز،کاشان،تهران توانسته است که خدماتی را به معلمان ارائه دهد.

۱۳۹۶/۶/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...