نسخه چاپی

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به دمشق هشدار داد

به گزارش نما - ایسنا نوشت: وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در واکنش به اظهارات اخیر معاون وزیر امور خارجه سوریه در پیامی دولت سوریه را تهدید کرد.

به گزارش سایت شبکه روسیا الیوم، آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، پیام تهدیدی به دولت سوریه فرستاده و در این پیام نسبت به تهدیدات اخیر دولت سوریه علیه رژیم صهیونیستی هشدار داد.

این مواضع لیبرمن به دنبال تهدیدات فیصل مقداد، معاون وزیر امور خارجه سوریه علیه رژیم صهیونیستی در راستای تجاوزات جنگنده‌های این رژیم علیه شهر "مصیاف" در حومه حماه در سوریه مطرح شد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در مراسم بزرگداشت سربازان بادیه‌نشین ارتش اسرائیل خاطرنشان کرد: به همسایگان شمالی‌مان پیشنهاد می‌کنم که به دنبال محک زدن ما نباشند و ما را تهدید نکنند، زیرا که ما با هر تهدیدی با جدیت برخورد می‌کنیم.

وی در ادامه افزود: من آن‌ها را نصیحت نمی‌کنم که امتحان‌مان کنند یا وارد رویارویی با دولت اسرائیل شوند زیرا که نتیجه آن برای آن‌ها بد خواهد بود.

لیبرمن در سخنرانی‌اش گفت: ما امروز امیدواریم که خاورمیانه به منطقه صلح، همکاری و همزیستی تبدیل شود اما متاسفم که امروز از سوی مرزهای شمالی تهدید می‌شویم و منظورم سخنان معاون وزیر خارجه سوریه است.

مقداد پیشتر پس از حمله اخیر اسرائیل به مصیاف نسبت به تکرار تجاوزات اسرائیل علیه اراضی سوریه هشدار داد و تهدید کرد که این اقدام اسرائیل برایش سنگین تمام خواهد شد.

وی در ادامه گفت: هرگز اسرائیل نمی‌تواند در این شرایط توجه‌مان را از دیرالزور دور سازد.

معاون وزیر خارجه سوریه همچنین تصریح کرد: زمان آن خواهد رسید که اسرائیل تاوان سنگین این تجاوزات را پس دهد، ما حق و حقوق‌مان را در زمان مناسب پس خواهیم گرفت.

۱۳۹۶/۶/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...