نسخه چاپی

ناظم‌الشریعه: فكر می‌كردیم عابربانك پاداش داده‌اند!

سرمربی تیم ملی فوتسال آخرین وضعیت تیم را قبل از شركت در مسابقات داخل سالن آسیا شرح داد و نسبت به عدم پرداخت پاداش‌ها انتقاد كرد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، تیم ملی فوتسال ایران بامداد امروز (چهارشنبه) عازم مشهد شد تا از این طریق با اتوبوس به عشق‌آباد ترکمنستان محل برگزاری مسابقات داخل سالن آسیا برود.

سید محمد ناظم‌الشریعه در گفت و گو با ایسنا، ابتدا درباره اعتراضش به مسئولان در مراسم بدرقه تیم ملی نسبت به تاخیر یک ساله در پرداخت پاداش‌ها، توضیح داد: من سعی می‌کنم منطقی حرف بزنم. هیچ گاه به خاطر پست و مقام تلاش نکرده‌ام و بارها و بارها از حق ملی‌پوشان در موضوعات مختلف دفاع کرده‌ام. اما معتقدم با دعوا نمی‌توان کار را پیش برد. اما در مراسم بدرقه، وقتش بود که متوجه شوند کمبودهایی وجود دارد.

او در پاسخ به این پرسش که چرا این قدر دیر از حق بازیکنان تیم ملی دفاع کرد، تصریح کرد: هر کسی یک نوع طرز فکر دارد. آرامش در تیم ما بسیار مهم است و معتقدم شلوغ‌کاری درست نیست. به عنوان مثال اگر کی‌روش یک هفته از موعد پاداش‌ بگذرد، اعتراض می‌کند، طرز فکرش این‌طور است. با این حال ما می‌گوییم شخصیت بازیکن ملی باید حفظ شود. نمی‌دانم چقدر قرار است پاداش بدهند و فکر می‌کنم حدود ۱۵ میلیون تومان باشد اما واقعیت این است که من در گذشته هم در جلسات خصوصی به مسئولان فدراسیون گوشزد کرده بودم. ما اگر می‌گوییم فوتسال، برای ورزش ایران افتخار آفریده پس باید به آن توجه کنیم و شخصیتش حفظ شود. این شخصیت می‌تواند با پاداش، امکانات، برخورد خوب، تغییر کف‌پوش کمپ و ... حفظ شود.

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره دادن پاوربانک در مراسم بدرقه به جای پاداش مقام سومی جهان، عنوان کرد: نمی‌دانم هدفشان از این کار چه بود، شاید می‌خواستند بازیکنان دست خالی نروند. البته اولش فکر کردیم چیز دیگری است و آن را زیر و رو می‌کردیم تا شاید به سکه‌ برسیم (با خنده). زمانی که گفتند پاوربانک است، اول فکر کردیم عابربانک داده‌اند اما بعد متوجه شدیم شارژر گوشی است.

ناظم الشریعه همچنین درباره مراسم برترین‌ها و این که ترابیان ادعای او را مبنی بر غیبت در جلسات کمیته فنی تکذیب کرده است، گفت: در مورد مراسم نمی‌خواهم چیزی بگویم که در آستانه مسابقات آسیایی حاشیه ایجاد شود. اما تنها می‌گویم خدا و پیغمبری هست و باید حقیقت را کتمان نکنیم. من هیچ اطلاعی از برترین‌ها نداشتم و هیچ نظری هم برایش ندادم. اصلا مگر کمیته فنی چند جلسه داشته که می‌گویند ناظم‌الشریعه در تمام جلسات حضور داشته است؟ آیا کمیته فنی در یکی دو ماه اخیر تشکیل جلسه داده است؟

او همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا بعد از معرفی برترین‌ها، دلخوری بین ملی پوشان به وجود آمده است، اذعان کرد: به هر حال ناراحتی پیش می‌آید چون هر بازیکنی می‌خواهد پیشرفت کند و بهترین باشد اما در تیم ملی سال‌ها است جو دوستانه‌ای حاکم شده و همه باهم رفیقند. من نمی‌خواهم در مورد این مسائل زیاد صحبت کنم چون هر چیزی بگویم روی بازیکن‌ها تاثیر خواهد گذاشت. تنها خدا می‌داند حقیقت چیست و چه کسی واقعیت را می‌گوید.

سرمربی تیم ملی در بخش دیگری از گفت و گو، درباره انتقادهایی که از او به خاطر عدم‌ جوان‌گرایی در تیم ملی مطرح می‌شود، توضیح داد: مسلم اولادقباد و احمد عباسی تا به حال در تیم ملی بزرگسالان نبودند و قرار است به مسابقات داخل سالن بیایند. نمی‌دانم میانگین سنی تیم چقدر است اما باید حواسمان باشد همه تیم‌ها روی تیم ملی ایران حساب باز می‌کنند. قرار نیست ما طوری جوان‌گرایی کنیم که به یک باره همه را کنار بگذاریم. تیم ملی تایلند قبل از مسابقات ترکمنستان در تورنمنتی با تیم‌های آرژانتین و قزاقستان بازی کرده و با تیم اصلی هم به مسابقات داخل سالن می‌آید اما ما چه بازی دوستانه‌ای داشته‌ایم؟

۱۳۹۶/۶/۲۲

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...