نسخه چاپی

چرخش 180 درجه ای مواضع رویانیان در دعوای كریمی و ژوزه

عکس خبري -چرخش 180 درجه اي مواضع رويانيان در دعواي کريمي و ژوزه

سرمربی پرسپولیس نكاتی در مورد علی كریمی می داند كه نمی تواند با او كنار بیاید. اطلاعاتی كه به نظر می رسد مدیرعامل تیم در اختیارش قرار داده است.

به گزارش نمابه نقل ازجام ، پس از مصاحبه تند مانوئل ژوزه علیه کارلوس کی‌روش و علی کریمی، سرمربی پرتغالی پرسپولیس با واکنش‌های متضادی روبرو شد. عده‌ای از هواداران مقابل حرف‌های او قرار گرفتند و عده‌ای دیگر از حرف‌های سرمربی تیمشان حمایت کردند. با این وجود، به نظر می‌رسد این مصاحبه تند و مهمتر از آن افشاگری ناخواسته ژوزه درباره رویانیان، باعث تغییر رویه مدیرعامل پرسپولیس شده است.


ژوزه در مصاحبه خود گفته بود: «کاری که کریمی انجام داد یک خیانت بود. پس از بازی نفت تهران که مساوی شد در رختکن و جلوی همه مربیان و بازیکنان به فارسی گفته بود که باید مربی را عوض کنید. من این موضوع را نمی‌دانستم. کسی که صحبت‌های کریمی را به من گفت مدیرعامل باشگاه بود. این را هم می‌دانم که رویانیان به من دروغ نمی‌گوید.»


حرف‌های جالب ژوزه باعث شد انتقادات زیادی متوجه رویانیان شود. مدیرعامل پرسپولیس هم پس از این ماجرا تغییر رویه داده و به نفع کریمی و کی‌روش چرخیده است.


* حضور در تمرین تیم ملی‌
دیروز صبح، رویانیان سر تمرین تیم ملی تیم ملی رفت. برخورد گرم او با کارلوس کی‌روش و علی کریمی جالب‌ترین قسمت این دیدار بود. مدیرعامل پرسپولیس پس از خوش و بش و بغل کردن کی‌روش به سرمربی تیم ملی گفت: «باشگاه پرسپولیس و هوادارانش در بازی با کره جنوبی با تمام وجود در کنار تیم ملی خواهند بود و برای حمایت از تیم ملی از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد. اگر کمک بخواهید حاضرم در زمین هم به شما کمک کنم.»


رویانیان، پس از کی‌روش سراغ کریمی رفت و او را هم بغل کرد. سایت رسمی پرسپولیس، توصیفی عاطفی از این صحنه داشته و با تیتر «کریمی در آغوش رویانیان» خبر حضور مدیرعامل این باشگاه در تمرین تیم ملی را منتشر کرد. سایت پرسپولیس در بخش دیگری از این گزارش نوشته: «دیده بوسی گرم علی کریمی و رویانیان توجه همه را به خود جلب کرده بود. کریمی به سمت رویانیان آمد و مدیرعامل پرسپولیس را به گرمی در آغوش گرفت. گفت و شنود عاطفی و گرم رویانیان و کریمی به گونه ای بود که اندک خبرنگاران حاضر در تمرین سعی می کردند از جزئیات این گفت و گو مطلع شوند.»


* رویانیان به کریمی: برای تیم ملی وزنه هستی
سایت رسمی پرسپولیس دیروز از حاشیه های تمرین تیم ملی خبر منتشر کرده بود. پرسپولیس نوشته رویانیان در گفتگوی مستقیم با کریمی، از او خواسته همچنان صبر کند و به خویشتن‌داری‌اش ادامه دهد: «روحیه‌ات را حفظ کن و به مسائلی که اخیرا به وجود آمده زیاد فکر نکن. شما یکی از وزنه‌های تیم ملی هستی و ما انتظار داریم یکی از بهترین بازی‌هایت را مقابل کره جنوبی نشان بدهی. در مورد پرسپولیس هم باید بگویم این تیم خانه شماست. به خویشتنداری‌ات ادامه بده و من هم تلاش می کنم تا این مشکل حل شود.»


این اولین برخورد صمیمی رویانیان و تلاش برای بازگرداندن کریمی پس از کنار گذاشتن جادوگر از ترکیب سرخپوشان است. انتشار این گزارش از سوی سایت پرسپولیس نشان دهنده تغییر سمت مدیرعامل پرسپولیس در ماجرای ژوزه، کریمی است.


* ژوزه جریمه می‌شود؟
در خبر دیگری که دیروز منتشر شد آمده بود که رویانیان قصد دارد مانوئل ژوزه را به خاطر صحبت‌هایی که علیه کی‌روش و کریمی کرده بود جریمه کند. اتفاقی که می‌تواند عمق ناراحتی مدیرعامل پرسپولیس را از حرف‌های جنجالی سرمربی تیمش نشان دهد. رویانیان به ژوزه گفته: «با توجه به سکوت کریمی، به شما گفته بودم نباید علیه او صحبت کنید.»


ژوزه هم در جواب، به مدیرعامل تیمش گفته تاریخ این مصاحبه مربوط به گذشته است: «مصاحبه‌ای که روز چهارشنبه انجام داده بودم برای چند روز قبل بود و تاریخ انتشار آن فرق کرده بود. من پس از تذکر شما هیچ حرفی درباره کریمی و حتی کی‌روش نزده بودم.»


با این وجود رویانیان قصد دارد در صورتی که حق با ژوزه نباشد، سرمربی تیمش را جریمه کند.

۱۳۹۱/۷/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...