نسخه چاپی

آمریكا: اقدام نظامی علیه كره شمالی ضروری است

مامور اطلاعاتی آمریكا گفت: اقدام نظامی علیه پیونگ یانگ اقدامی شدنی و شاید ضروری است اما ترامپ فعلا از روی آوردن به آن خودداری می كند.

به گزارش نما به نقل از ایرنا؛ تونی شفر' نظامی بازنشسته و یکی از کارشناسان اطلاعاتی سابق ارتش آمریکا رویکرد ترامپ در مورد کره شمالی را هوشمندانه خواند و گفت که به نظر او اقدام نظامی علیه پیونگ یانگ اقدامی شدنی و شاید ضروری است اما ترامپ فعلا از روی آوردن به آن خودداری می کند.

'دونالد ترامپ' رییس جمهوری آمریکا روز سه شنبه درخصوص قطعنامه جدید شورای امنیت سازمان ملل علیه کره شمالی ، این قطعنامه را قدم کوچکی در برخورد با این بحران و موافقت نماینده خود با آن را که نسخه تخفیف یافته ای از پیش نویس اولیه کشورش بود موافقتی ناگزیر به منظور گرفتن حمایت کامل شورای امنیت از این تحریم ها ذکر کرد اما تهدید کرد که این تحریم ها در قیاس با آنچه که در آینده اتفاق خواهد افتاد بسیار اندک به حساب می آیند.

روز چهارشنبه تونی شفر نظامی بازنشسته و مامور اطلاعات ارتش آمریکا در گفت وگو با شبکه خبری فاکس نیوز در تفسیر سخنان ترامپ ، رویکرد او را رویکردی هوشمندانه توصیف کرد و گفت که به نظر او ترامپ در برخورد با این بحران مسیر عاقلانه ای را در پیش گرفته است.

۱۳۹۶/۶/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...