نسخه چاپی

قاضی پور در گفتگو با نما :

تحریم ها ناشی از ضعف و عقب نشینی دولت مردان هست

عکس خبري -تحريم هاي ناشي از ضعف و عقب نشيني دولت مردان هست

یك نماینده در مجلس شورای اسلامی گفت : آنچه بر ما تحمیل می شود و بسیاری از تحریم های صورت گرفته و مشكلات پیش آمده برای كشور ومردم به خاطر خیانت های درونی و درز اطلاعات و بروز نقاط ضعف كشور به بیگانگان است .

نادر قاضی پور نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نما با اشاره به تحریم های جدید امریکا در حوزه فناوری اطلاعات و محدودیت های ایجاد شده ارتباطاتی گفت : مقام معظم رهبری در ابتدای مذاکرات به افرادی که خوشبین به توافقات برجام بودند گوشزد نمودند که خوش بین به نتایج مذاکرات نیستند ولی عده ای با نگاه به غرب ورویکرد ملتمسانه برای برقراری ارتباط با آنان عمل کردند و دیدیم که نتایجی هم به بار نیامد و همان شد که حضرت آقا پیش بینی نمودند .
وی با بیان اینکه امام خمینی رحمه الله علیه نیز در سخنانشان بارها به مسئولین غیر قابل اعتماد بودن امریکا وهم پیمانانش و خوی درندگی و عدم امید به خیر آنان را تذکر داده بودند عنوان داشت به واقع آنان به مثابه گرگ اند و منتظرند که با غفلت و خوابزدگی طرف مقابل در کمال بی رحمی بر دیگران بتازند ، تحریم های امروز کشور نیز مصداق همان روال است .
قاضی پور با ابراز تاسف از عملکرد برخی مسئولان رد بالای کشور گفت : آنچه بر ما تحمیل می شود و بسیاری از تحریم های صورت گرفته و مشکلات پیش آمده برای کشور ومردم به خاطر خیانت های درونی و درز اطلاعات و بروز نقاط ضعف کشور به خارج است .
وی گفت وقتی رییس جمهور می گوید ارتباط با خارج یعنی رونق در داخل کشور، این یعنی پالس عدم اعتماد وباور دولت به داخل برای دشمن واعلام ضعف در کشور برخلاف واقعیت ها و پتانسیل های موجود داخلی است در حالی که اگر ما اقتدار و قدرت را در بکارگیری توان و نیروی داخلی متمرکز کنیم دنیا متوجه خواهد شد که ما روی پای خود ایستاده ایم ونمی تواند گزینه ای تحت عنوان تحریم را اصلا" مطرح کند .
وی با بیان اینکه چرا باید وابسته غرب شویم و وابستگی به خارج نشان دهیم گفت با همه احترام به مسئولان باید بگویم مردم در شعار استقلال وآزادی خود وابستگی به خارج را مطالبه نکرده اند و از شخص رییس جمهور انتظار وابسته کردن کشور به غرب را با رویکرد فعلی ایشان ندارند .
وی خاطر نشان کرد : نقاط ضعف کشور درغفلت از بکارگیری نیروهای مستعد داخلی درصحبت ها و بیانات مسئولان دولتی، شخص رییس جمهور و وزراء بروزمی کند ودشمن با شناسایی نقاط ضعف موجود برای باج خواهی از کشور اقدام به اعمال تحریم می نماید .
وی با اشاره به تخریب نیروهای داخلی توانمند از سوی مسئولان رده بالا افزود : دولت از روی غفلت اقدام به کاستن قدرت خود می نماید و پشتوانه های داخلی را تضعیف و دشمن را طماع و جری به باج گیری از خویش می نماید ، درحالی که اگر به دانشمندان داخلی خود رجوع واعتماد کند با ایجاد حس ارزشمندی و حمایت از توان ونیروی داخلی تمام نیازها تامین ونقایص رفع خواهد شد و تحریم ها بی اهمیت می شود .

۱۳۹۶/۶/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...