نسخه چاپی

مراسم خداحافظی جاسم ویشگاهی برگزار می‌شود

در جریان هفته دوم از رقابت‌های سوپر لیگ باشگاه‌های كشور مراسم خداحافطی یكی از پرافتخارترین كاراته‌كاهای ایران برگزار می‌شود.

به گزارش نمابه نقل از مهر، جاسم ویشگاهی بعد از دو سال دوری از تیم ملی با موفقیت در رقابت های انتخابی تیم ملی به اردوی آماده سازی این تیم برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان راه پیدا کرد. وی بعد از حضور تیم ملی در رقابت های کاراته وان ترکیه و بازگشت به تهران کناره گیری خود را از تیم ملی اعلام کرد.

قرار بود مراسم خداحافظی ویشگاهی روز گذشته و همزمان با آغاز رقابت های سوپر لیگ برگزار شود که به دلیل آماده نبودن شرایط به زمان دیگری موکول شد. این مراسم جمعه 28 مهرماه همزمان با هفته دوم رقابت های سوپر لیگ برگزار خواهد شد و طی آن از زحمات 11 سال حضور او در تیم ملی تقدیر خواهد شد.

ویشگاهی از سال 1376 عضو تیم ملی نوجوانان شد و در مدت زمان حضور در تیم های نوجوانان، جوانان و بزرگسالان 3 طلای جوانان آسیا، 2 طلا، 2 نقره و یک برنز جوانان و امید جهان، 3 طلا، 3 نقره و 2برنز بزرگسالان آسیا، طلا و نقره غرب آسیا، طلا و نقره کشورهای اسلامی، طلای سوپرکاپ جهان، طلا، نقره و برنز بزرگسالان جهان، 2 طلا و یک نقره بازیهای آسیایی و بیش از 20 مدال رنگارنگ در تورنمنت های مختلف کسب کرده است.

۱۳۹۱/۷/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...