نسخه چاپی

آخرین خبرها از حادثه راه‌آهن در ایستگاه‌تنگ‌هفت

وزیر كار، تعاون و رفاه اجتماعی دستور رسیدگی به وضعیت مصدومان حادثه راه‌آهن در ایستگاه تنگ هفت را صادر كرد.

به گزارش نما به نقل از مهر، علی آشتاب مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان به دنبال دستور مقام عالی وزارت برای رسیدگی فوری و اطلاع از روند اقدامات درمانی مربوط به کارگران مصدوم حادثه امروز در ایستگاه تنگ هفت از این مصدومان در بیمارستان تامین اجتماعی خرم آباد عیادت کرد.

وی در این رابطه گفت: به دنبال دستور مقام عالی وزارت عصر امروز به همراه سایر همکاران در محل بیمارستان تامین اجتماعی خرم آباد حضور پیدا کردیم.

آشتاب با اشاره به ابلاغ سلام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به این مصدومان و خانواده آنها تصریح کرد: این اداره کل پیگیری لازم در زمینه انجام مراحل درمانی این مصدومان را انجام می دهد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان با اشاره به اینکه در این بازدید از نزدیک در جریان مراحل درمان این مصدومان قرار گرفتیم گفت: به دنبال حادثه امروز در ایستگاه تنگ هفت سه کارگر مصدوم و یک نفر نیز جان خود را از دست داد.

آشتاب با اشاره به اینکه یکی از مجروحان حادثه بعد از انجام مراحل درمانی مرخص شده است ادامه داد: در حال حاضر دو مصدوم دیگر در بیمارستان بستری بوده و فرآیند درمانی آنها در حال انجام است.

وی با بیان اینکه همکاران در شرکت راه آهن مسائل درمانی مصدومان حادثه را دنبال می کنند یادآور شد: مشکل حقوقی در زمینه پیگیری مطالبات و مسائل حادثه دیدگان وجود ندارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان یادآور شد: همچنین تیم بازرسان کار حتما به محل حادثه اعزام شده تا ضمن جمع آوری اطلاعات کامل از جزئیات حادثه، میزان قصور مقصران و یا احیانا کارفرما مشخص شود.

آشتاب همچنین ضمن تسلیت به خانواده فوت شده این حادثه گفت: فردا به نمایندگی از وزیر کار در مراسم تشییع پیکر قربانی حادثه امروز راه آهن حضور پیدا خواهیم کرد.

براساس اعلام راه آهن استان ساعت ۹:۳۵ صبح امروز تعدادی از کارگران شرکت تراورس در حوزه راه آهن زاگرس در ایستگاه تنگ هفت در حین تلمبار کردن کوبلاژ (ترکیبی از قطعات تراورس و ریل های فلزی) و رانش قطعات دچار حادثه شدند.

در جریان این حادثه یک نفر از کارگران از اهالی دورود فوت و تعداد ۲ نفر دیگر قطع عضو شدند.

۱۳۹۶/۶/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...