نسخه چاپی

یوفا آرسنال و كلن را توبیخ كرد

اتحادیه فوتبال اروپا توپچی‌های لندن و اولین حریف آنها در لیگ اروپا را بازخواست كرد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، اغتشاش هواداران تیم‌های کلن پیش از بازی شب گذشته (پنجشنبه) این تیم برابر آرسنال در ورزشگاه امارات در هفته اول از مرحله گروهی لیگ اروپا، باعث توبیخ هر دو باشگاه از سوی اتحادیه فوتبال اروپا شد.

هرج و مرج هزاران هوادار کلن در خارج از ورزشگاه امارات مانع از ورود هواداران آرسنال به ورزشگاه امارات شد. یوفا اکنون اعلام کرده که باشگاه آلمانی را به خاطر اغتشاش، آتش‌بازی، پرتاب برخی اشیا و نیز اقدامات مخرب هوادارانش توبیخ کرده است.

در همین حال یوفا آرسنالی‌ها را هم به خاطر نقض قوانین ایمنی یوفا با مسدود کردن برخی پلکان‌های ورزشگاه امارات در بخش هواداران تیم میهمان، بازخواست کرده است.

همچنین گفته می‌شود که با وجود اختصاص تنها 3 هزار صندلی برای هواداران تیم میهمان در ورزشگاه امارات از سوی باشگاه آرسنال، نزدیک به 20 هزار هوادار تیم کلن قصد ورود به ورزشگاه را داشتند. با این حال گروه زیادی از این هواداران توانستند با خریداری بلیت‌های اختصاص پیدا کرده برای هواداران تیم میزبان وارد ورزشگاه شوند. برخی از این هواداران اقدام به روشن کردن فشفشه و دیگر مواد آتش‌زا کردند که بلافاصله با واکنش پلیس مواجه شدند.

یوفا اعلام کرده که پنجشنبه هفته آینده به تخلفات رخ داده در ورزشگاه امارات رسیدگی می‌کند.

۱۳۹۶/۶/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...