نسخه چاپی

پارس‌جنوبی‌جم 2 -استقلال تهران صفر/آژیر قرمز در تیم آبی!

استقلال در هفته ششم لیگ برتر هم شكست خورد.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین؛ استقلال تهران در نیمه اول بازی با پارس جنوبی هم چنگی به دل نزد. این تیم نتوانست موقعیتی روی دروازه حریف خلق کند اما مهاجمان پارس جنوبی سه بار به شدت دروازه این تیم را تهدید کردند که دو بار با مانعی به نام حسینی روبرو شدند. دروازه بان دوم استقلال که فیکس بود، سیو های فوق العاده ای داشت اما روی گل حریف نتوانست مانع از گلزنی آنها شود. نیمه اول با همین نتیجه تمام شد.
در نیمه دوم استقلال بازی را هجومی تر شروع کرد. آنها در چند صحنه روی دروازه پارس جنوبی خطرساز شدند و به طور کلی در نیمه دوم اجازه ندادند تیم میزبان زیاد جلو بیاید. استقلالی ها حتی یک بار با ضربه جپاروف تیر دروازه پارس را هم به لرزه در آوردند. منصوریان در ادامه زکی پور را به جای آرمین سهرابیان آورد. قائدی هم در دقیقه 72 به جای فرشید اسماعیلی وارد زمین شد. در دقیقه 79 فرشاد محمدی مهر بازیکن پارس جنوبی از زمین بازی اخراج شد تا 10 نفره شوند. این فرصت فوق العاده ای بود تا استقلال بازی را به تساوی بکشد. منصوریان سریعا بیت سعید را هم وارد زمین کرد. قائدی در این دقایق یکی دو بار نفوذهای خطرناکی کرد و در این بین پارس جنوبی هم یک بار ضد حمله فوق العاده خطرناکی زد که استقلالی ها شانس آوردند ضربه مطهری از کنار دروازه با اختلافی اندک به بیرون رفت. در دقایق آخر بازی هم دوباره پارس جنوبی ضد حمله زد و نزدیک بود گل بزند.
در واپسین ثانیه های بازی بود که اتفاق تلخ دیگری برای استقلال افتاد. سرانجام ضد حمله های پارس جواب داد و این تیم توانست یک پنالتی بگیرد. فرشاد سالاروند هم پشت این توپ ایستاد و توانست گل دوم را بزند. البته حسینی ضربه اول را گرفت و در بازگشت روی تعلل مدافعان استقلال، سالاروند در بازگشت گل دوم را زد.
در نهایت استقلال این بازی را هم باخت تا اوضاع برای منصوریان بدتر از گذشته شود. استقلالی ها در این مسابقه بار دیگر نشان دادند در گلزنی شدیدا مشکل دارند. شکست آبی ها باعث شد تا آژیر قرمز در این تیم به صدا در بیاید. قرار است فردا هیات مدیره باشگاه جلسه ای برگزار کند و شاید در این جلسه اتفاقات تازه ای رخ دهد.

۱۳۹۶/۶/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...