نسخه چاپی

آخرین خبرها از پرچمداران جدید گوگل

روز گذشته، اطلاعاتی مربوط به زمان رونمایی از گوشی‌های جدید پیكسل بر روی بیلبوردی تبلیغاتی متعلق به كمپانی گوگل رویت شد كه در آن، چهارم اكتبر به عنوان تاریخ معرفی پیكسل‌های جدید ذكر شده بود.

به گزارش نما به نقل از جام جم آنلاین، همان‌طور که می‌دانید گوشی‌های امسال گوگل با نام‌های پیکسل 2 و پیکسل XL 2 رونمایی خواهند شد که ساعاتی پیش، مدل بزرگ‌تر یعنی پیکسل XL 2 توانست مجوز FCC برای ورود به بازار را کسب کند.

براساس آخرین گزارش‌های منتشر شده، این گوشی توسط کمپانی ال‌جی تولید خواهد شد و همانند پرچمدار امسال سری V این شرکت یعنی V30، از نمایشگر 6 اینچی فول ویژن برخوردار خواهد بود. اگرچه محصول موردنظر در وب‌سایت FCC با نام Pixel درج نشده، اما شواهد حاکی از آن بوده که این دستگاه همان پیکسل XL 2 کمپانی گوگل است.

این گوشی با شماره مدل G011C در این وب‌سایت رویت شده که حرف G برگرفته از حرف اول کلمه Google است. اگر خاطرتان باشد در ماه گذشته میلادی نیز گوشی پیکسل 2 با شماره مدل G110A در FCC رویت شده بود. با این‌حال، کمتر از سه هفته به رونمایی از این دو گوشی زمان باقی مانده و باید منتظر ماند و دید که در طی روزهای آتی، چه اطلاعاتی در خصوص این دو اسمارت‌فون در فضای وب منتشر خواهد شد.

۱۳۹۶/۶/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...