نسخه چاپی

عاصی شدن مردم از تصمیم شهرداری

مسدود شدن خیابان ۱۷ شهریور و بسته شدن تمامی خیابان‌های منتهی به آن باعث بروز مشكلات شدید برای مردم شده و شهروندان به شدت از این موضوع گله‌مند هستند.

به گزارش نما به نقل از فارس، از صبح امروز با تصمیم شهرداری تهران مبنی بر مسدود شدن خیابان 17 شهریور مردم دچار مشکلات شدیدی شده‌اند.

تمامی راه‌های دسترسی به خیابان 17 شهریور از امروز مسدود و شهروندان با ترافیک کیلومتری روبه‌رو شدند.

رضایی یکی از شهروندان به خبرنگار فارس گفت: در گذشته اگر یک نفر می‌خواست از وسط تهران به خیابان 17 شهریور برود به میدان امام حسین رفته و از آنجا به شهدا می‌رفت اما مدت‌هاست که میدان امام حسین را به خاطر عملیات عمرانی بسته و شهروندان از خیابان زرین‌نعل و کوچه پس کوچه‌های مازندران به خیابان شهدا می‌رفتند.

وی ادامه داد: طی هفته پیش خیابان صفای غربی تنها خیابانی که از مازندران به 17 شهریور راه داشت مسدود شده و تمامی شهروندان مجبور شدند از خیابان زرین نعل به شهدا بروند.

وی اضافه کرد: از امروز خیابان زرین‌نعل و کوچه پس کوچه‌های آن بسته شده و شهروندان باید برای رسیدن به خیابان 17 شهریور باید به بهارستان رفته و از آنجا به سمت شهدا بروند.

کریمی یکی دیگر از شهروندان گفت: قبلاً اگر یک نفر می خواست از میدان شهدا به خراسان برود؛ از میدان شهدا مستقیم به خراسان می‌رفت اما در حال حاضر وسط خیابان را مسدود کردند و باید به بهارستان رفته و از آنجا دور بزنند و همین امر باعث مشکلات شدید ترافیکی شده است.

رحمانی یکی دیگر از شهروندان این محله گفت: این کار از امروز آغاز شده و شهرداری بدون هیچگونه اطلاع رسانی و نصب تابلوی تبلیغی و انتخاب راه‌های جایگزین اقدام به مسدود کردن کوچه پس کوچه‌های منتهی به شهدا کرده است.

این شهروند با بیان اینکه خیابان پیروزی تحمل چنین بار ترافیکی را ندارد، گفت: ترافیک کیلومتری ایجاد شده و یک مسیر 10 دقیقه‌ای را ظرف 1.5 ساعت باید طی کرد.

به گفته این شهروند شهرداری فقط پلاکاردی زده و از شهروندان به دلیل عملیات عمرانی عذرخواهی کرده است.

نکویی یکی دیگر از شهروندان گفت: از میدان امام حسین تا شهدا را پیاده آمده چرا که هیچ مسیر جایگزینی در نظر گرفته نشده تا مردم در این مسیر با خودرو تردد کنند.

وی ادامه داد: از شهدا به سمت پیروزی قبلا یک خیابان یک طرف بوده الان این خیابان 2 طرف شده است و همین امر باعث بروز مشکل شده است و مردم دچار سردرگمی شده اند.

فراهانی یکی دیگر از شهروندان گفت: به دلیل عدم وجود خودرو مردم موتور کرایه کرده و آنها با قیمت گزاف نقش حمل و نقل عمومی را ایفا می کنند.

وی ادامه می‌دهد: موتور سیکت ها از روی نیوجرسی های وسط خیابان عبور کرده و همین امر باعث بروز مشکل برای مردم شده است.

بر اساس این گزارش، پلیس در محل حضور دارد ولی ترافیک سنگین از صبح در این محدوده ایجاد شده و مردم به شدت گله‌مند هستند.

میلانی معاون حمل و نقل ترافیک منطقه 13 شهرداری تهران در گفت‌وگو با فارس گفت: خیابان 17 شهریور از میدان امام حسین تا شهدا به عنوان پیاده رو در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: از امروز کل خیابان مسدود شده است.

وی با بیان اینکه راه‌های جایگزین در نظر گرفته شده است، گفت: در این زمینه اطلاع رسانی شده است.

به گفته میلانی، یک سری ناهماهنگی‌ها در روزهای اول اجرایی کار برای مردم ایجاد می شود ولی در زمینه راه‌های جایگزین اطلاع رسانی کرده‌ایم.

پیگیری برای مصاحبه با شوشتری مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران(مسئول اجرای این پروژه) و معاونان شهردار تهران تا این لحظه بی نتیجه مانده است.

۱۳۹۱/۷/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...