نسخه چاپی

ملوان و تراكتورسازی پاداش گرفتند

كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه‌های ملوان بندرانزلی و تراكتورسازی تبریز را به دلیل رفتار شایسته هوادارانشان مورد تشویق قرارداد و پاداش نقدی را برای این دو باشگاه در نظر گرفت.

به گزارش نما به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تیم های مختلف صادر کرد.

دیدار دو تیم ملوان بندر انزلی و تراکتورسازی تبریز از سری رقابت‌های لیگ برتر در هفته هشتم درحالی برگزار شد که با تلاش و کوشش کانون هواداران دو تیم ، تماشاگران این تیم ها با بروز رفتاهای شایسته، قبل ازبرگزاری مسابقه و به هنگام حضور در استادیوم، باعث شدند تا مسابقه به دور از هرگونه تخلف و حاشیه برگزار شود.

به همین دلیل کمیته انضباطی در راستای تشویق تمامی عواملی که در جهت برگزاری مسابقه سالم تلاش کرده اند ضمن قدردانی وتقدیر از کانون‌های هواداران تیم ملوان بندر انزلی و تراکتورسازی تبریز، مبلغ 20 میلیون ریال به عنوان پاداش در اختیار هر یک از تیم های ملوان و تراکتورسازی تبریز قرار داد.

تقدیر از محسن بنگر و جریمه 70 میلیونی برای سپاهان
دیدار دو تیم سپاهان اصفهان و پرسپولیس از هفته نهم لیگ برتر که در تاریخ 2/7/91 در اصفهان برگزار شد، تماشاگران تیم سپاهان در طول مسابقه مرتکب فحاشی به محسن بنگر، بازیکن تیم پرسپولیس، شدند که این بازیکن مقابل این تخلفات هیچگونه عکس‌العملی از خود نشان نداد.

بر همین اساس کمیته انضباطی به استناد مقررات منطبق با بند 4 ماده 22 آیین‌نامه، تیم مورد علاقه تماشاگران یعنی تیم سپاهان را به 70 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. همچنین این کمیته از خویشتنداری و صبوری محسن بنگر که مورد فحاشی تماشاگران تیم سپاهان قرار گرفت و هیچ عکس العملی را از خود نشان نداد تقدیر و قدردانی کرد.

۱۳۹۱/۷/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...