نسخه چاپی

اعتراف عربستان به كشته شدن ۴ سرباز سعودی

رژیم سعودی به كشته شدن چهار نظامی دیگر خود به ضرب گلوله نیروهای ارتش و كمیته‌های مردمی یمن اعتراف كرد.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری رسمی عربستان، روز چهارشنبه چهار نظامی سعودی دیگر در درگیری با نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در مرزهای مشترک دو کشور کشته شدند.

بر اساس این گزارش، این چهار نظامی عضو نیروهای مسلح عربستان بودند که در مناطق مرزی نجران و جیزان در جنوب این کشور کشته شدند.

با کشته شدن این 4 نظامی سعودی، شمار نظامیانی که از دهم ماه مه گذشته (20 اردیبهشت) تاکنون کشته شده‌اند، به 79 نفر می‌رسد.

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن طی هفته‌های اخیر پایگاه‌ها و مواضع نظامیان سعودی در مناطق مرزی عربستان در جیزان و نجران و سایر مناطق را هدف حملات توپخانه‌ای و موشکی سنگین خود قرار داده‌اند که در پی این حملات شماری از نظامیان سعودی کشته و یا زخمی شده‌اند.

در مقابل جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی و مزدوران نیز هر روز مناطق مسکونی یمن و زیرساخت‌های این کشور را هدف حملات هوایی، زمینی و دریایی قرار می‌دهند.

رژیم سعودی در قالب ائتلاف خود از سه سال پیش جنگی همه‌جانبه علیه یمن را به راه انداخت که تاکنون به کشته شدن بیش از هشت هزار نفر و زخمی شدن هزاران یمنی دیگر، انهدام ساختار زیربنایی این کشور، آوارگی میلیونها نفر و شیوع بیماری‌های واگیردار و قحطی در این کشور منجر شده است.
منبع: تسنیم

۱۳۹۶/۶/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...