نسخه چاپی

معجزه زندگی نیكول كیدمن چه بوده؟

"نیكول كیدمن" بالاخره سكوت خود را درباره جدایی دردناكش از "تام كروز" شكست و شایعاتی را كه پیرامون برقراری ارتباط او با "كتی هولمز" (همسر دوم كروز) پس از جدایی اخیر آنها وجود داشت، تكذیب كرد.

به گزارش ايسنا به نقل از كافه سينما کیدمن در مصاحبه با یک روزنامه استرالیایی با بيان اين كه با هولمز صحبتي نداشته، افزود:« آرزو می‌کنم که همه‌شان خوب و خوش باشند اما من درگیر ماجرای آنها نبودم.»

کیدمن که طی سالهای 1990 تا 2001 همسر تام کروز بود، دوران بعد از دنبال جدایی از کروز را «تنهاترین و تنهاترین زندگی ممکن» توصیف کرد.

او مي‌گويد: « زمانی که ازدواجم با تام به سرانجامی نرسید، واقعا مجبور بودم نقبی به درون بزنم و راه خود را از میان افسردگی پیدا کنم. اینک هم به هیچ عنوان پشیمان نیستم. تمام آن فرآیند بخشی از بزرگ شدن من بود.»

دهه شگفت انگیزی بود

کیدمن در توصیف ازدواج نخستش نيز اظهار كرده : «برای تمام کسانی که بخشی از زندگی من بوده‌اند خوبی و خوشی را آرزو می‌کنم؛ چون برای من بسیار مهم است که در جایگاه بخشش و محبت قرار داشته باشم.»

«ازدواج من به سرعت رخ داد و در آن زمان واقعا جوان بودم. اما پشیمان نیستم چون بلا و کانر فرزندخوانده‌هایش از ازدواج با کروز را برایم به ارمغان آورد و برای مدت زمانی طولانی ازدواجی رویایی داشتم.»

کیدمن 45 ساله در سال 2006 با کیت اوربن، خواننده کانتری، ازدواج کرد؛ ازدواجی تا کنون موفقیت آمیز برای این زوج استرالیایی که دو دختر به نامهای ساندی و فیت ثمره آن است.

او اضافه مي كند: « در حیرتم که بیشتر عمر خود را در مقام یک مادر بوده‌ام. برایم خیلی عجیب است اما به خاطر فرزندانم احساس نمی‌کنم که 45 سال دارم.»

کیدمن که از داشتن فرزندی از بطن خود نومید شده بود، حاملگی غافلگیرکننده‌اش با ساندی را «معجزه زندگی خود» خوانده است. کانر و بلا که اشاره شد و فیث هم با رحم اجاره‌ای به دنیا آمدند.

وي مي‌گويد: «همه‌اش تلاش می‌کردم و شکست می‌خوردم.»

کیدمن در توصیف تلاش برای بارداری ادامه مي‌دهد:« هر زنی که درگیر این بالا و پایین‌ها بوده در جریان افسردگی ناشی از آن هم هست. برای همین وقتی که فهمیدم ساندی را حامله هستم از فرط خوشحالی فریاد برآوردم چی؟. احتمال آن بسیار پایین بود. تمام بچه‌هایم نقاط پر رنگ زندگی من هستند. آنها بزرگترین لذتهای من در زندگی هستند.»

نیکول کیدمن که پیش از این برای فیلم «ساعتها» برنده جایزه اسکار شده، اخیرا در نقش گریس کلی، پرنسس موناکو، ایفای نقش کرده است.

۱۳۹۱/۷/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...