نسخه چاپی

توصیه آیت‌الله جنتی به سیدحسن خمینی

رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز لازم است روحیه انقلابی و جهادی تقویت شود كه زمینه آن در جوانان آماده است.

به گزارش نما به نقل از العالم، آیت‌الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری در مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی(ره)، گفت: برای شناخت بهتر امام(ره) باید آثارشان را مطالعه کنیم و من بشخصه با اینکه سال‌های سال در خدمت‌شان بودم به‌خوبی ایشان را نشناخته‌ام.

وی با اشاره به صفت شجاعت امام‌خمینی(ره) خاطره‌ای از ایشان بیان و تصریح کرد: امام(ره) در زمان دستگیری هم فرمودند که "والله من نترسیدم، ولی آنها ترسیده بودند" و به عمل نشان دادند که از هیچ قدرتی جز خدا ترسی ندارند.

رئیس مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: دو پیام که امام(ره) برای حجاج داده‌اند از بهترین بیانات ایشان است که بنده آن را چندین بار خوانده‌ام که بسیار جالب و تأثیرگذار در مسائل جاری است و روحیه جهادی و انقلابی‌گری را در انسان زنده می‌کند.

آیت‌الله جنتی اظهار داشت: امروز لازم است روحیه انقلابی و جهادی تقویت شود که زمینه آن در جوانان آماده است، به‌شرطی که ببینند ما مسئولان با صداقت با آنها صحبت می‌کنیم و عمل ما حرف‌مان را تأیید می‌کند که خبرگان باید پیشاپیش در حرکت باشند و جوانان را راهنمایی و روحیه و فطرت اسلامی و انقلابی را شکوفا کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بنده مایل بودم که آقای سیدحسن خمینی هم اینجا بودند و به ایشان عرض می‌کردم که از همه اولی‌تر به این موضوع، بیت امام خمینی(ره) است.

۱۳۹۶/۶/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...