نسخه چاپی

تونس ما را می خواست ولی نرفتیم

در دوران مربیگری ژوزه در تیم الاهلی بازیكنان نامی همانند ابوتریكه كه ستاره تیم ملی مصر وباشگاه الاهلی بود، حضور داشتند و او هیچگاه با این بازیكن مشكل نداشت

به گزارش نما، در حالی که مانوئل ژوزه سرمربی پرسپولیس با قطعیت از جدایی علی کریمی می گوید ، احمد ناجی مربی مصری دروازه بانهای ازبازگشت شماره هشت قرمزها گفته است. او که با سایت عربی کورا صحبت کرده است در همان ابتدا می گوید اگر کریمی روش حود را عوض کنر چیزی بیش از شانس در اختیار او قرار خواهد
گرفت.

نکته اینجاست که کسی نمی داند که آیا او با ژوزه هماهنگ است یااین نظات شخصی اوست. در ادامه مصاحبه‌ی احمد ناجی را به نقل از ایرنا بخوانید.

جایگاه ویژه در انتظار کریمی ، اما اگر ...

اگر علی کریمی خود را از روالی که درپیش گرفته، رها کند جایگاه ویژه‌ای در تیم پرسپولیس خواهد داشت. کریمی دارای برخی مشکلات بود و نتوانست خود را با کادر فنی تیم هماهنگ کند. به همین دلیل ژوره عذر او را خواست و مورد تنبیه باشگاه قرار گرفت.

تفاوت فوتبال ایران و مصر از دیدگاه ناجی

اختلاف فوتبال دو کشور بسیار زیاد است. البته بنفع ایران، در ایران فوتبال پیشرفته است زیرساخت های خوبی وجود دارد وبازیها بشکل حرفه ای برگزار می شود وهر تیمی دارای اسپانسر برای تامین مخارج مالی اش می باشد. فوتبال در واقع زندگی مردم ایران است بویژه در تیم پرسپولیس که دارای بیشترین هوادار در ایران است وتماشاگران زیادی هنگام برگزاری مسابقه این تیم به ورزشگاه می آیند.

علت عدم نتیجه‌گیری پرسپولیس

دروهله نخست بدشانسی را باید نام ببریم، دوم تحولات گسترده ای که در ابتدای فصل در بازیکنان تیم بوجود آمد اما نتایج تیم درحال بهبودی است. این تیم در دو دیدار اخیر موفق به کسب 4 امتیاز شد، سعی کادر فنی به رهبری ژوزه بازگرداندن تیم به روزهای اوج آن درسطح ایران وآسیاست.

آیا ژوزه آنتی سوپراستار است ؟

در واقع این یک تصور غلط است باید متذکر شوم در خلال مربیگری ژوزه در تیم الاهلی بازیکنان نامی همانند ابوتریکه که ستاره تیم ملی مصر وباشگاه الاهلی بود، حضور داشتند و او هیچگاه با این بازیکن مشکل نداشت.

عرصه بر شما تنگ شود ، عطای کار را به لقایش خواهی بخشید ؟

خیر. هیچگاه کادر فنی به این فکر نیفتاده است. می دانستیم چنین وضعیتی پیش می اید حتی دست اندرکاران تیم را مطلع کردیم. اما خشم هواداران وتعصب مطبوعات این موضوع رابزرگ کرد،البته چنین مواردی درهمه جای دنیا پیش می آید.

همین الان هم پیشنهاد برای رفتن بود !

کادرفنی خارجی پرسپولیس پیشنهادی برای مربیگری در باشگاههای دیگردریافت کرده است.ازباشگاه افریکن تونس دریافت کرده ایم ولی بخاطر احترام و پایبندی به قراردادی که با پرسپولیس داشتیم انرا رد کردیم ، عده ای موضوع دستمزد 75 هزار یورویی ژوره را دلیل عملی نشدن این پیشنهاد مطرح کردند من انرا بصراحت تکذیب می کنم هیچ صحبت مالی در کار نبوده است .

سرنوشت شریف اکرامی در انتظار جوجه عقاب

درشرایط فعلی بهترین دروازه بانان در اختیار تیم پرسپولیس است. نیلسون دروازه بان برزیلی سابقه قرارگرفتن درون دروازه تیم سرشناس گیمارش را درکارنامه دارد ، شهاب گردان هم دروازه بان باکیفیتی است وسابقه حضور در تیم ملی ایران را دارد ضمن اینکه امیر پسر بهترین دروازه بان تاریخ فوتبال ایران رادر اختیار دارم سعی می کنم تجربه شریف اکرامی مصری که جوانی ناآشنا بود وبه تدریج یکی از بهترین دروازه بانان مصر تبدیل شد با این دروازه بان تکرار کنم .

احمد ناجی مربی دروازه بانان تیم پرسپولیس که رابطه بسیار خوبی با مربی این تیم دارد درسال 1989 با دنیای دروازه بانی وداع گفت وتجربه اش را در اختیار جوانان امثال عصام الحضری که در سه دوره متوالی دروازه بان برتر قاره افریقا شد قرار داد .او در این فصل به دعوت مانوئل ژوزه از تیم الاهلی به پرسپولیس منتقل شد.

او در دوران بازی گری اش سوابق خوبی درون دروازه تیمهای الترسانه والاهلی مصر نیز دارد.

۱۳۹۱/۷/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...