نسخه چاپی

سخنگوی دولت :امنیت با تكیه بر توان داخلی ایجاد می‌شود

معاون رئیس جمهور و سخنگوی دولت گفت: امنیت داخلی تنها مسئله‌ای است كه خود مردم و بدون تكیه بر ظرفیت خارجی باید آن را ایجاد كنند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه توسعه یکی از عوامل رتبه‌بندی در میان کشورهای جهان است عنوان داشت: یکی از ابعاد توسعه حفظ امنیت و استقلال مردم است.

وی افزود: ممکن است کشوری در زمینه‌های اقتصادی یا علمی دچار ضعف باشد و با جایگزین کردن ظرفیت خارجی آن را جبران کند اما امنیت داخلی تنها مسئله‌ای است که خود مردم و بدون تکیه بر ظرفیت خارجی باید آن را ایجاد کنند.

سخنگوی دولت با اشاره به جنایات در حال وقوع در میانمار، یمن و سوریه خاطرنشان کرد: توجه همیشگی جمهوری اسلامی ایران به چنین مسائلی نشان بزرگ‌منشی ملت ایران است.

نوبخت با اشاره به سخنان ترامپ رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل عنوان داشت: امروز آمریکا می‌گوید باید ایران را تحریم کنیم و دلیل این اظهارنظر میزان نفوذ ایران در کشورهای منطقه است.

وی با بیان اینکه شرایط در سال 92 و در هنگام آغاز به‌کار دولت یازدهم بسیار نامساعد بود گفت: در آن زمان ما را به‌عنوان کشوری مخالف امنیت می‌شناختند و علیه ما قطعنامه صادر می‌کردند اما امروز دنیا پشت ماست و مخالفان ما را نا به‌کار می‌دانند.

۱۳۹۶/۷/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...