نسخه چاپی

نوباوگان مهدكودك های سراسر كشور بیمه شدند

همزمان با آغاز سال تحصیلی 96-97، نوباوگان مهدكودك های سراسر كشور با پوشش بیمه حوادث، تحت حمایت بیمه ایران قرار گرفتند.

به گزارش نما به نقل از بیمه ایران، با توجه به شروع سال تحصیلی جدید و ضرورت ارایه خدمات به نوباوگان مهدهای کودک سراسر کشور، قرارداد بیمه حوادث تحصیلی نوباوگان مهدهای کودک (سازمان بهزیستی) به مدت یکسال از تاریخ اول مهر امسال تا 31 شهریور سال آینده تمدید شد.
پوشش بیمه ای مزبور در قالب دو طرح تعریف شده و مهدهای کودک سراسر کشور می توانند با پرداخت حق بیمه ای مختصر از خدمات پوشش بیمه ای این بیمه نامه استفاده کنند.
در این قرارداد ریسک های فوت ناشی از حادثه یا نقص عضو کلی و دایم ناشی از حادثه (هر کدام با تعهدات 60 یا 120 میلیون ریال) و هزینه پزشکی ناشی از حادثه و اعمال جراحی آپاندیسیت، فتق، انسداد روده و مسمومیت غذایی (حداکثر مطابق تعرفه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی) با میزان تعهدات 12 میلیون یا 24 میلیون ریال تحت پوشش بیمه نامه حوادث تحصیلی نوباوگان مهدهای کودک قرار گرفته اند.
معاونت نظارت بر بیمه های زندگی مدیریت بیمه‌های اشخاص بیمه ایران در بخشنامه ای به مدیران مجتمع ها، مراکز استان ها و شعب تهران، ضمن ابلاغ شرایط این قرارداد، اعلام کرد: صدور بیمه نامه و پرداخت خسارت به بیمه شدگان در قالب این قرارداد از طریق سیستم جامع حوادث و توسط شعب بیمه ایران در سراسر کشور قابل ارائه است.
به گزارش ایرنا، بیش از 17 هزار مهدکودک دارای مجوز از سازمان بهزیستی در سراسر کشور فعالند که از این تعداد 7500 مهد در مناطق روستایی، 1200 مورد در حاشیه شهرها و بقیه در شهرها مستقر هستند.
به گفته حبیب الله مسعودی فرید معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور، از مجموع جمعیت زیر پنج سال، تنها 20 تا 25 درصد کودکاان به مهدکودک می روند.

۱۳۹۶/۷/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...