نسخه چاپی

رسول خادم: كسی را جایگزین بنا نمی‌كنم

عکس خبري -رسول خادم: کسي را جايگزين بنا نمي‌کنم

ایسنا نوشت:
مدیر تیمهای ملی كشتي با حمايت از محمد بنا مي‌گويد در تيم ملي كشتي فرنگي كسي را جايگزين بنا نمي‌كند. خادم همچنين معتقد است هيچ تعادلي بين انتظارات و توقعات از محمد بنا، با منابع و شرايط موجود، وجود ندارد.
رسول خادم با بیان این مطلب افزود: با توجه به جايگاه امروز كشتي فرنگي در ايران و نتايج درخور اين رشته در المپيك و در چند سال اخير، به نظر مي‌رسد امروز با لحاظ افراد و شخصيت‌هاي برجسته موجود در كشتي فرنگي، شايسته است مدير امور فني كشتي فرنگي مردي از جنس همين رشته باشد. در اين مورد پيشنهاد خود را به فدراسيون اعلام خواهم كرد. البته اعتقاد من اين بوده و است كه در حال حاضر محور هرگونه برنامه‌ريزي در تدوين نظام فني براي كشتي فرنگي كشور در حال حاضر مي‌بايد بر پايه دانش فني محمد بنا استوار گردد.
دارنده مدال طلای المپیک آتلانتا ادامه داد: اين دو موضوع را در جلسه مشترك و صميمي كه با محمد بنا داشتم نيز به وي اظهار نمودم، اگرچه او با لطف و محبت هميشگي‌اش استمرار اين موضوع را مجدداً از من خواستار شد، اما من معتقد بوده و هستم كه ضمن حفظ جايگاه محمد بنا به عنوان سرمربي تيم ملي كشتي فرنگي، در حال حاضر ضرورت دارد محوريت برنامه‌ريزي در سطوح سني مختلف در اين رشته بر مبناي نظرات او صورت پذيرد تا كشتي فرنگي در حوزه فني در تمامي سطوح نظام‌مند گردد.
دارنده دو مدال طلای جهان تصریح کرد: به همين دليل گرچه برنامه‌هاي 6 ماهه دوم تيم‌هاي كشتي فرنگي نوجوانان و جوانان پيش از المپيك تدوين شده بود، صبر كردم تا با محمد بنا آغاز تمامي اين برنامه‌ها كليد بخورد. واقعيت اين است كه با افزايش غيرمنطقي انتظارات و توقعات از اين مرد زحمت‌كش كشتي فرنگي، سقف خواسته‌ها و توقعات آنچنان از او بالا رفته كه او با منابع و شرايط موجود نمي‌تواند پاسخگوي اين حجم انتظارات باشد.
خادم تصریح کرد: در این راستا، محمد بنا با تمام وجود مي‌خواهد در كشتي فرنگي باشد و بدون هيچ چشمداشتي به اين رشته خدمت كند اما اكنون هيچ تعادلي بين انتظارات و توقعاتي كه از وي دارند، با منابع و شرايط موجود، وجود ندارد. اين كه بنا در هر شرايطي حاضر به ادامه فعاليت در جايگاه فني پيشين خود نيست را بايد به پاي مسئوليت‌پذيري و تعهد او نسبت به كشتي فرنگي گذاشت و متأسف خواهم شد كه برخي بخواهند اين موضوع را به گونه‌اي ديگر جلوه دهند.
مدير تيمهاي ملي كشتي در پايان گفت: به عنوان مدير تيم‌هاي ملي كشتي، به خواست و اصراري كه محمد بنا از من داشت از چند روز ديگر برنامه‌هاي نوجوانان و جوانان كشتي فرنگي را آغاز مي‌كنم. اما در كشتي فرنگي رده سني بزرگسالان كسي را در جايگاه سرمربي جايگزين محمد بنا قرار نخواهم داد. در نشست مشترك با او شاهد بودم كه وي به طور روزشمار برنامه تمريني و اردويي كشتي فرنگي بزرگسالان را تا مسابقات جهاني كشتي فرنگي در سال 2013 نوشته بود و اين نشان از استمرار عشق و علاقه اين سرمربي به كار خود است و مطمئن هستم اجراي اين برنامه با محوريت محمد بنا مي‌تواند كشتي فرنگي را در جايگاه برتر كشتي فرنگي جهان در سال آتي بنشاند.

۱۳۹۱/۷/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...