نسخه چاپی

مذاكره با ۵ شركت بین المللی برای سرمایه گذاری در پارك علم و فناوری ICT

معاون نوآوری و فناوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، از مذاكره با ۵۰ شركت و بانك در ایران و شركت های تراز اول در دنیا برای استقرار در پارك علم و فناوری ICT، خبر داد و گفت : برای سرمایه گذاری در این پارك با ۵ شركت بین المللی در حال مذاكره هستیم.

به گزارش نما به نقل از برنا، در این مراسم دکتر دوایی معاون نوآوری و فناوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات،‌ توضیحاتی درباره اهداف و کارکرد های این پارک علم و فناوری ارایه کرد.

وی با اشاره به اینکه در این پارک خدمات مبتنی بر پشتیبانی فناورانه است، گفت : این پارک در حوزه های حمل و نقل هوشمند و در بخش الکترونیک، فعالیت می کند.

دوایی تصریح کرد : برای حضور شرکت های حمل نقل بین المللی با این شرکت ها در حال مذاکره هستیم.

وی از راه اندازی خوشه های مدل اقتصادی و خوشه های فناوری کارکردی مدیریتی در این پارک خبر داد و افزود : در زمینه ساخت این پارک تجربیاتی در کشور وجود دارد اما در تراز جهانی نیاز به تجربیات بیشتری داریم.

دوایی با اشاره به قرار گرفتن پارک علم و فناوری ارتباطات و فناوری اطلاعات در کنار پارک سلامت از امکان همکاری این دو پارک در حوزه اینترنت اشیا خبر داد.

وی از مذاکره با ۵۰ شرکت و بانک در ایران و شرکت های تراز اول در دنیا برای استقرار در پارک خبر داد و گفت : برای سرمایه گذاری در این پارک با ۵ شرکت بین المللی در حال مذاکره هستیم.

معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد : برنامه کلیدی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در این دوره، توسعه کسب و کار ها است و ما به طور جدی به دنبال تقویت آن هستیم.

وی به تدوین و ابلاغ آیین نامه پیوست فناوری برای انجام مناقصات اشاره کرد و گفت : این پیوست با هدف حمایت از کالای با کیفیت ایرانی و توسعه فناوری در کشور تدوین و ابلاغ شده است.

این مراسم با حضور دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، دکتر حسین دوایی معاون نوآوری و فناوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر محمد خوانساری رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و دکتر صدیق رییس پارک علم و فناوری ارتباطات و فناوری اطلاعات، برگزار شد.


۱۳۹۶/۷/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...