نسخه چاپی

كاهش شدید ذخایر خونی در استان

روابط عمومی انتقال خون خراسان رضوی در اطلاعیه ای از مجاوران و زائران بارگاه ملكوتی حضرت رضا ( ع ) درخواست نمود تا با حضور در پایگاه ها و اهدای خون به یاری بیماران نیازمند بشتابند .

به گزارش نما به نقل از برنا از مشهد، در این اطلاعیه با اشاره به لزوم حفظ ذخایر خونی و کاهش شدید ذخایر خونی و تاکید بر اینکه نیاز به خون همیشه هست و یک بار اهدای خون کافی نیست ، اعلام شده است "که پایگاههای اهدای خون مشهد مقدّس هر روز آماده پذیرش داوطلبان اهدای خون هستند.

در این اطلاعیه ضمن استمداد از کلیه واجدین شرایط اهدای خون ، نیاز به همه گروههای خونی تاکید شده است . پایگاه های اهدای خون مشهد شامل پایگاه امام رضا ( ع ) واقع در میدان شریعتی ( تقی اباد ) ابتدای خیابان دانشگاه – پایگاه امید واقع در نیش خیابان شیرازی 3 طبقه منهای یک مجتمع تجاری و اقامتی امید –پایگاه شهید کریمی واقع در بلوار شریعتی 28 منطقه قاسم آباد – پایگاه میلاد واقع در بلوار استقلال بین استقلال 2 و 4 در همه ایام از ساعت 7:45 الی 12:45 آماده فعالیت میباشند.

شرایط عمومی اهدای خون شامل وزن بیش از 50 کیلوگرم ، سن بین 18 تا 60 سال ، رعایت فواصل اهدای خون حداقل بمدت 8 هفته ، رعایت تعداد نوبت مجاز اهدای خون در سال برای بانوان سالانه 3 بار و برای آقایان سالانه 4 بار ، پرهیز ار رفتارهای غیر بهداشتی و همچنین برخورداری از سلامت عمومی جسمانی و روانی است . در این اطلاعیه تصریح گردیده تا داوطلبان اهدای خون کارت ملی خویش را در مراجعه به پایگاه ها به همراه داشته باشند


۱۳۹۶/۷/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...