نسخه چاپی

درخشش دو مازندرانی در رقابتهای كشتی فرنگی آسیا

محسن حاجی پور و امیرحسین حسینی در رقابتهای كشتی فرنگی در عشق آباد تركمنستان به ترتیب صاحب نشان نقره و طلا شدند.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری صداوسیما، در رقابتهای کشتی فرنگی که از صبح امروز سه شنبه در عشق آباد ترکمنستان آغاز شد در وزن 59 کیلوگرم محسن حاجی پور در دور نخست، اسلام جان بهرام اف از ازبکستان را با نتیجه 2 بر یک از پیش رو برداشت و در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر راچمات مباروک از اندونزی را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

حاجی پور در این مرحله و برای حضور در دیدار فینال با نتیجه 5 بر یک سیدیلا تازایف از ترکمنستان را شکست داد و راهی دیدار فینال شد.

حاجی پور عصر امروز برای کسب مدال طلا به مصاف کالی سلیمان اف از قرقیزستان رفت و با نتیجه ۳ بر یک مغلوب قهرمان جوانان جهان از قرقیزستان شد و به مدال نقره رسید.

در وزن 98 کیلوگرم امیرحسین حسینی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 8 بر یک اصلان کولیف از ترکمنستان را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

حسینی در این مرحله نارا یوتا از ژاپن را با نتیجه یک بر یک مغلوب کرد و به دیدار پایانی راه یافت.

حسینی امشب در دیدار فینال به مصاف اوزو دژوزوپبکوف از قرقیزستان رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ این حریف قرقیزستانی را شکست داد و به مدال طلا رسید.

در پایان این دوره از مسابقات، ملی پوشان جوان و با انگیزه کشتی فرنگی کشورمان با اقتدار و با کسب ۶ مدال طلا و ۲ مدال نقره قهرمان کشتی فرنگی بازی های داخل سالن آسیا در شهر عشق آباد کشور ترکمنستان شدند.

۱۳۹۶/۷/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...