نسخه چاپی

استاندارخراسان شمالی: رویكرد دولت دوازدهم جوانگرایی مدیران اجرایی است

استاندار خراسان شمالی با بیان اینكه رویكرد دولت دوازدهم جوانگرایی مدیران اجرایی است، گفت: با تكیه به مدیران جوان باید توسعه و آبادانی را در كشور و استان گسترش داد.

به گزارش نما به نقل از ایرنا، محمدرضا صالحی چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان شیروان که با محوریت تکریم و معارفه فرمانداران قدیدم و جدید این شهرستان برگزار شد، بر توسعه متوازن این استان 863 هزار نفری تاکید کرد.
وی اظهار کرد: از همه برنامه های توسعه ای استان حمایت می شود.
وی با بیان اینکه توسعه استان باید با نگاه ملی انجام شود، گفت: در این زمینه لازم است که به دنبال جذب سرمایه گذار بخش خصوصی باشیم.
صالحی با اشاره به افزایش شمار مدیران زن در این استان تصریح کرد: تعداد مدیران زن نسبت به سال قبل 2 برابر شده که این روند همچنان افزایش خواهد یافت.
استاندار خراسان شمالی گفت: با توجه به جایگاه بانوان و توانمندی و تحصیلات آنان باید 30 درصد مدیریت ها به بانوان سپرده شود.
صالحی با اشاره به برنامه دولت دوازدهم و ایجاد تونل سبز در ورودی شهرها گفت: در ورودی های تمام شهرها تونل سبز به طول 2 کیلومتر ایجاد می شود.
وی با بیان تا پایان امسال یک بوستان بانوان در هر شهرستان ایجاد می شود افزود: در این صورت بانوان می توانند آزادانه به ورزش و تفریح در بوستان بپردازند و قرار است این مکان ها روزهای تعطیل ویژه خانواده ها باشد.
استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه کشور ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون بیشترین ضربه را از تروریسم خورده است گفت: ما اهل جنگ نیستیم اما در مقام دفاع کوتاه نخواهیم آمد.
در نشست شورای اداری شهرستان شیروان، امین رضا مرآتی به عنوان فرماندار جدید این شهرستان 157 هزار نفری معرفی و از خدمات عباسعلی صفایی قدردانی شد.

۱۳۹۶/۷/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...