نسخه چاپی

فعالیت 80 درصد كانال های عربی علیه سوریه

عکس خبري -فعاليت 80 درصد کانال هاي عربي عليه سوريه

وزیر اطلاع رسانی سوریه اعلام كرد كه بیش از 80 درصد از برنامه كانال های عربی علیه این كشور است.

به گزارش نما به نقل از فارس، "عدنان محمود" وزیر اطلاع رسانی سوریه در دیدار با هیئت رسانه ای ایران در ابتدا از سفر هیئت رسانه ای کشورمان به سوریه برای انعکاس واقعیت های این کشور تقدیر و تشکر کرد.

وی خواستار تعامل و همکاری بیشتر دو کشور ایران و سوریه برای مقابله با توطئه ها و تبلیغات رسانه ای غرب علیه این کشور شد.

وزیر اطلاع رسانی سوریه با اشاره به حجم تبلیغات و دروغ پردازی رسانه ها علیه این کشور اعلام کرد که کانال های عربی 80درصد از برنامه های خود را علیه سوریه اختصاص می دهند.

وی از فعالیت 250 رسانه خارجی در طول سه ماه گذشته در این کشور خبر داد و افزود: ما اکنون 90 دفتر نمایندگی و رسانه ای در دمشق داریم که به پوشش خبری مشغولند.

وی همچنین با اشاره به کشته شدن دو خبرنگار خارجی در این کشور اعلام کرد که خبرنگاران برخی کشورهای غربی به طور غیرقانونی وارد این کشور می شوند و حتی برخی از گروههای تروریستی را تشویق به انجام حملات می کنند و حتی تظاهرات ساختگی برگزار می کنند و از آن فیلم و تصویر تهیه می کنند تا صحنه داخلی سوریه را بحرانی نشان دهند.

عدنان محمود به بخش برنامه های سوریه درباره تحولات داخلی این کشور اشاره کرد و اعلام کرد که روزانه 16 ساعت خبر ، گزارش و فیلم درباره تحولات داخلی این کشور پخش می کنیم.

وی از تهدید به قتل، آتش زدن منزل خبرنگاران توسط گروهک های مسلح تروریستی خبر داد و درباره آمار شهدای اصحاب رسانه گفت: دو خبرنگار از جمله خبرنگار روزنامه "الثوره" شهید و تعدادی مجروح و برخی از خانه های آنها به آتش کشیده شد و برخی هم از در پی تهدید گروهک های تروریستی خانه و کاشانه خود را ترک کردند.

۱۳۹۰/۱۲/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...