نسخه چاپی

گزارش میدانی خبرنگار نما از مراسم تشییع شهید حججی؛

شهید حججی نشان داد كه راه حسین (ع) همچنان پر رهرو ادامه دارد/تا آخرین قطره از خونمان در دفاع از حریم اهل بیت جانفشانی خواهیم كرد

عکس خبري -شهيد حججي نشان داد که راه حسين (ع) همچنان پر رهرو ادامه دارد/تا آخرين قطره از خونمان در دفاع از حريم اهل بيت جانفشاني خواهيم کرد

مراسم تشییع پیكر پاك شهید مدافع حرم «محسن حججی» با حضور گسترده و پرشكوه مردم تهران در میدان امام حسین(ع) برگزار شد.

به گزارش خبرنگارنما صبح امروز ، مراسم تشییع پیکر پاک ومطهر شهید مدافع حرم محسن حججی با حضور با شکوه و گسترده مردم شهید پرور ایران اسلامی از میدان امام حسین (ع) تهران برگزار شد.بر این اساس خیل عظیم جمعیت به گونه ای بود که تا دهها کیلومتر آن طرف تر از میدان امام حسین(ع) جای سوزن انداختن هم نبود.نظرات مردم را در خصوص این شهید والا مقام و حضور میلیونی در این مراسم جویا شدیم.
جوان شرکت کننده در آیین تشییع شهید حججی به خبرنگار نما گفت: شهید حججی همچون ارباب بی کفن به ما نشان داد که راه حسین (ع) همچنان پر رهرو ادامه دارد.
ما هم به مانند حججی ها آماده دفاع از حریم اهل بیت می باشیم. به نظر مهمترین دستاورد و ارمغان خون شهدای مدافعان حرم برای ما،برقراری امتیت در کشور است،به واقع اگر این شهدای مدافع نبودنند شاید داعش تا مرزهای کشور ما هم نفوذ پیدا می کرد.
فرد دیگری به خبرنگار ما گفت: گرچه بیش از 1400 سال است از واقعه عاشور امی گذرد اما همچنان مدافعان حرم جان خود را در این راستا نثار می کنند ،این شهید بزرگوار هم با غیرت ایرانی ارادت خود را در دفاع از حرم اهل بیت(ع) نشان داد.
گروه تروریستی داعش در نهایت بی‌حرمتی به پیکر این شهید دست‌ها و سر او را از پیکرش جدا کرده،این نشان از اضمحلال این گروههای تروریستی و حامیان غربی عربی آنها دارد.
وی ادامه داد:امروز مدافعان حرم می روند تا ما در امنیت و آرامش کامل زندگی کنیم، باید قدردان امثال حججی ها را بدانیم که اینگونه در راه دفاع از اسلام و حرم اهل بیت جانفشانی می کنند.
البته حضور ما در این مراسم پرشور هم یک تکلیف شرعی است و هم این پیام را به دنبال دارد که ما مطیع امر رهبر انقلاب هستیم. در ضمن پیامی هم برای استکبار جهانی دارد که ما فرزند عاشورا هستیم و هیچ واهمه ای از گروههای تکفیری و حامیان آنها نداریم وتا آخرین قطره از خونمان در دفاع از حریم اهل بیت جانفشانی خواهیم کرد.قطعا ابعاد این حضور گسترده هم برای دنیا مخابره خواهد شد.
پیر زنی که یک دسته گل برای اهدا به پیکر شهید حججی با خود حمل می کرد به خود حمل می کرد به خبرنگار ما گفت: اینجاآمده ام تا از پیکر حجت خدا استقبال کنم،شهیدی که با اهدای جان خود از حرم حضرت زینب دفاع کرد،ما آرامشی که امروز داریم مدیون این شهدا هستیم. تمام شهدای مدافع ما به مانند شهید حججی برای ما عزیز هستند.
مردی دیگر به ما می گوید:اگر شهید حججی‌ها و نیز دیگر شهدای مدافع حرم در سوریه و عراق نبودند باید امروز درمرزهای کشور مقابل تکفیری‌ها می‌جنگیدیم اما رشادت های این جوانان بود که داعش در این کشورها زمین‌گیر شد ،ان‌شاء‌الله روزی خواهیم شنید که گروه‌های تکفیری به زباله‌دان تاریخ پیوسته‌اند.
وی تصریح کرد: خدا حججی را دوست داشت و او هم از خدا خواست که عاشورایی و حسینی شود و سرش در راه خدا برود، امروز بچه‌های ما در جبهه مقاومت افتخار آفریدند و اثبات کردنده اند که از چیزی هراس ندارند. ایران اسلامی امروز به برکت جوانان عاشورایی شکست‌ناپذیر است.
گفتنی است که شهید سرافراز مدافع حرم پاسدار محسن حججی از رزمندگان سلحشور لشکر ۸ نجف‌اشرف نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که ۱۸ مرداد امسال در جبهه‌های مقاومت اسلامی و دفاع از حرم زینبی، به دست یزیدیان زمانه، ‌اشقیای تکفیری و ضد اسلام، مظلومانه و غریبانه به شهادت رسید، پایان انتظار ملت عاشورایی ایران را رقم زد.
قرار است پیکر شهید حججی به زادگاهش در شهر نجف آباد اصفهان انتقال پیدا کند و در آنجا به خاک سپرده شود .

۱۳۹۶/۷/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...