نسخه چاپی

رای دادن داماد ترامپ با جنسیت زن در انتخابات

جارد كوشنر داماد دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریكا، از سال ۲۰۰۹ تاكنون به عنوان زن در انتخابات شركت كرده است. بر اساس مدارك موجود در دفتر انتخابات ایالت نیویورك، جنسیت جارد كوشنر روی برگه انتخاباتی با جنسیت زن ثبت شده است.

به گزارش نما ، عصرایران به نقل از یورونیوز نوشت: هنوز معلوم نیست این اشتباه از خود کوشنر سر زده یا در هنگام ثبت اداری آن به وجود آمده است. با توجه به جنجال‌های رایج پیرامون داماد ترامپ، برخی احتمال شیطنت برای سوژه کردن او را منتفی نمی‌دانند.

کوشنر دست راست ترامپ در کاخ سفید و مشاور عالی او در امور خاورمیانه است. براد بینام، سخنگوی آمریکن بریج، سازمانی که علیه سیاست‌های دولت ترامپ فعالیت می‌کند، می‌گوید: «وقتی کوشنر یک فرم ساده اداری را نمی‌تواند پر کند، چگونه ادعای میانجیگری صلح اسرائیل و فلسطین را دارد؟»

جارد کوشنر که هیچ گونه پیشینه‌ای در سیاست ندارد، از زمان ورود به کاخ سفید چندین بار سوژه جنجال‌های مطبوعاتی شده است. دو روز پیش نیز معلوم شده بود که او از ای‌میل شخصی خودش برای مکاتبات اداری استفاده کرده است. ترامپ در طول مبارزات انتخاباتی، رقیب خود هیلاری کلینتون را به استفاده از آدرس ای‌میل شخصی برای کارهای دولتی متهم کرده بود.

۱۳۹۶/۷/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...