نسخه چاپی

كریمی از خبرنگاران‌ شكایت كرد

علی كریمی پس از مدت‌ها سكوت عنوان كرد: از زمانی كه از پرسپولیس كنار گذاشته شدم حرف‌های زیادی درباره من زده و حتی از طرف من منتشر شد. شاید دلیل اصلی این موضوع سكوت من بود كه به خاطر پرسپولیس و هواداران پرشورش این كار را انجام دادم. اكنون هم قصد ندارم در آستانه بازی حساس 25 مهر مقابل كره‌جنوبی در این باره حرفی بزنم.

به گزارش نمابه نقل ازفارس: هافبک تیم ملی فوتبال ایران از هواداران خواست روز 25 مهر با حضور در ورزشگاه آزادی از تیم ملی حمایت کنند تا راه شکست کره‌جنوبی هموار شود.

علی کریمی پس از مدت‌ها سکوت عنوان کرد: از زمانی که از پرسپولیس کنار گذاشته شدم حرف‌های زیادی درباره من زده و حتی از طرف من منتشر شد. شاید دلیل اصلی این موضوع سکوت من بود که به خاطر پرسپولیس و هواداران پرشورش این کار را انجام دادم. اکنون هم قصد ندارم در آستانه بازی حساس 25 مهر مقابل کره‌جنوبی در این باره حرفی بزنم.

وی ادامه داد: فوتبال ما در این شرایط نیاز به آرامش دارد و امیدوارم همه کمک کنند تا با حمایت پرشور همه هواداران ایرانی و دعای خیر افرادی که به ورزشگاه نمی‌آیند، با عبور از سد کره جنوبی راه رسیدن به جام جهانی 2014 هموار شود.

کریمی در خصوص برخی اخبار مبنی بر بی‌احترامی‌اش به خبرنگاران در تمرین روز شنبه تیم ملی تصریح کرد: همیشه سعی کرده‌ام احترام جامعه بزرگ خبرنگاران را حفظ کنم و میان ما احترام متقابلی باشد. متاسفانه در یکی دو روز گذشته صحبت‌هایی در خصوص من و خبرنگاران نقل شد به همین دلیل ضمن احترام فراوانی که برای همه خبرنگاران با شرافت قائلم، از وکیلم خواسته‌ام این موضوع را تا لحظه آخر پیگیری و شکایت کند. معتقدم خبرنگاران باشرافت در ورزش ما کم نیستند و همیشه به آنها احترام می‌گذارم.

۱۳۹۱/۷/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...