نسخه چاپی

اخبار ضد و نقیض درباره درگذشت پورعرب

عکس خبري -اخبار ضد و نقيض درباره درگذشت پورعرب

پیگیری از مسئولان فارابی حاكی از صحت اخبار اعلام شده‌ است و برخی شنیده‌ها حكایت از صدور جواز دفن برای این هنرمند برای دفن در قطعه هنرمندان دارد.

به گزارش نمابه نقل ازمهر: ساعتی پس از انتشار این خیر اما فرزند ابوالفضل پورعرب در گفت‌وگو با برخی رسانه‌ها اصل خبر را کذب محض دانست و اعلام کرد پدرش در سلامت کامل و در منزل به سر می‌برد.

اخبار منتشر شده پیرامون درگذشت بازیگر فیلم‌های عروس و نرگس با تکذیب خانواده این هنرمند مواجه شده‌است.

نشست خبری احمد میرعلایی مدیر عامل بنیاد فارابی در جشنواره فیلم های کودکان و نوجوان در اصفهان با یک خبر غیرمنتظر همراه بود و میرعلایی اعلام کرد که ابوالفضل پورعرب صبح امروز در بیمارستان درگذشته است.

این در حالی بود که یک هفته پیش حضور پورعرب در مراسم محکوم کردن ساخت فیلم موهن در تئاتر شهر، تمامی حاضران در آن مراسم را متأثر کرد و رسانه‌های مختلف به این موضوع پرداختند. بنابر اعلام میرعلایی این هنرمند اثر عارضه سرطان درگذشته است.

ساعتی پس از انتشار این خیر اما فرزند ابوالفضل پورعرب در گفت‌وگو با برخی رسانه‌ها اصل خبر را کذب محض دانست و اعلام کرد پدرش در سلامت کامل و در منزل به سر می‌برد.

پیگیری خبرنگار مهر از مسئولان فارابی حاکی از صحت اخبار اعلام شده‌ است و برخی شنیده‌ها حکایت از صدور جواز دفن برای این هنرمند برای دفن در قطعه هنرمندان دارد.

۱۳۹۱/۷/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...