نسخه چاپی

رفتن مرتضوی به تامین اجتماعی قطعی شد

عکس خبري -رفتن مرتضوي به تامين اجتماعي قطعي شد

معاون هماهنگی و پیشگیری ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: شنیده‌های من حاکی از آن است که رفتن سعید مرتضوی به سازمان تأمین اجتماعی قطعی است.

سردار مهدی ابویی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس افزود: از طریق رسانه‌ها خبر انتصاب ایشان به سمت مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی را فهمیدم و شنیده‌های من نیز حاکی از آن است که رفتن ایشان به سازمان تأمین اجتماعی قطعی است.

وی در ادامه گفت: عملکرد مدیریتی آقای مرتضوی در طول این 2 سال بسیار علمی، قاطع و کارآمد بوده است به نحوی که عملکرد این ستاد در طول سالیان گذشته به هیچ عنوان با عملکرد ستاد در طول مدیریت ایشان قابل مقایسه نیست.

معاون هماهنگی و پیشگیری ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز افزود: تدوین قانون جدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز در نوع خود یکی از اساسی‌ترین اقدامات ستاد در طول مدیریت ایشان است. البته لازم به یادآوری است که تک تک مواد پیشنهادی این قانون علاوه بر مشورت حقوقدانان، اساتید دانشگاه و کارشناسان سازمان‌ها و نهادها با قلم شخص ایشان تدوین شد که خوشبختانه با کم‌ترین تغییرات در کمیسیون لوایح دولت و مجلس شورای اسلامی به تصویب نهایی رسید.

سردار ابویی تصریح کرد: علاوه بر تدوین قانون جامع مبارزه با قاچاق کالا و ارز و بایگانی کردن قانون 78 سال پیش، ساماندهی کالاهای ملوانی و ته‌لنجی، قانونمند شدن معافیت‌های مرزنشینان، ساماندهی بازارچه‌های موقت، راه‌اندازی سیستم جامع نرم‌افزاری واردات و صادرات کالا، پیگیری مؤثر کدینگ کالا و شناسنامه‌دار کردن کالاهای وارداتی، تعامل سازنده با صنوف، اتحادیه‌ها و تشکل‌های مردمی، و همچنین بالا بردن ریسک قاچاق از طریق مصوبات هیئت دولت و فعال کردن کمیسیون‌های استانی از جمله اقدامات دکتر مرتضوی در ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در طول 2 سال گذشته است.

وی خاطرنشان کرد: من عادت ندارم از کسی تعریف کنم اما پس از 2 سال همکاری نزدیک با آقای مرتضوی دریافتم که چرا ریاست وقت قوه قضائیه پس از احیای دادسراها در تهران، ایشان را به عنوان مدیر نمونه کشوری برگزیده‌اند. از این رو حضور ایشان در سازمان تأمین اجتماعی را باید نوید دهنده دانست چرا که ایشان علاوه بر توان بالای مدیریتی و داشتن دکترای حقوق، با مسائل اقتصادی نیز آشنایی کامل دارند و این مسئله از مدیریت ایشان بر ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز به عنوان جایی که تصمیمات آن در حوزه اقتصاد بسیار تأثیرگذار است، کاملاً هویداست.

۱۳۹۰/۱۲/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...