نسخه چاپی

برنامه رونالدو پس از بازنشستگی

رونالدو مصاحبه ای تلویزیونی با رفیق قدیمی اش، ریو فردیناند داشت.رونالدو هم تیمی سابقش در یونایتد یعنی فردیناند را به خانه اش در شهر مادرید دعوت كرد تا با او مصاحبه ای داشته باشد.

به گزارش نما به نقل از مشرق، رونالدو در این باره که چرا منچستریونایتد را در سال ۲۰۰۹ به مقصدرئال مادرید ترک کرد گفته است:در ذهنم به این نتیجه رسیدم که باید به رئال مادرید بروم و سطحم را نشان بدهم. باید ثابت می کردم که بازیکن متفاوتی هستم و همین کار را انجام دادم. به رئال رفتم و فصل اولم فوق العاده بود اما فصل به فصل بهتر شدم. وقتی وارد مادرید شدم جو سنگینی را حس کردم.

مراسم معارفه به شکلی بود که انگار آن روز قرار است بازی برگزار شود چرا که جمعیت زیادی فقط برای دیدن من آمده بودند. سورپرایز بزرگی بود. آن روز را هرگز فراموش نیم کنم. از درون حس کردم که مردم اسپانیا چقدر ه فوتبال اهمیت یم دهند و آن را دوست دارند. روز بزرگی بود.

رونالدو که آقای گل تاریخ رئال مادرید هم هست در این باره که در تابستان گذشته شایعاتی در مورد پیوستن به منچستریونایتد وجود داشت هم صحبت کرد:هرگز شیاطین سرخ را فراموش نمی کنم. در یونایتد یاد گرفتم که بهتر و بهتر شوم و در جمع بهترین بازیکنان جهان حضور داشتم. اگر استعداد و سختکشوی را کنار هم داشته باشی تبدیل به بازیکن بزرگی می شوی و از نظر خودم به درستی این نقش را پذیرفتم.

فردیناند از رونالدو پرسید که ده سال دیگر کجا خواهد بود که کریستیانو با لبخند و شوخی جواب داد:ده سال دیگر؟ سخت است که بتوان گفت ده سال دیگر کجا هستم. شاید من هم مثل تو بوکسور شدم! مهم بردن جامهاست. ده، یازده ماه تلاش می کنیم و اگر جامی نبریم احساس پوچی می کنیم. من دوست دارم عناوین تیمی و فردی را از آن خود کنم و برایش سخت تلاش می کنم. بیرون زمین خانواده و دوستان خودم را دارم و سعی می کنم شادترین مرد روی زمین باشم.

رونالدو در حال حاضر با ۱۰۹ گل آقای گل تاریخ لیگ قهرمانان اروپاست اما در سه بازی لالیگایی خود موفق به گلزنی نشده است.

۱۳۹۶/۷/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...