نسخه چاپی

بیش از یك سوم جمعیت انگلیس درگیر سرطان هستند

بر اساس داده‌های سازمان ملی خدمات بهداشت انگلیس، بیش از یك سوم جمعیت این كشور درگیر سرطان هستند و تعداد این افراد بین سال‌های 2020 تا 2030 به حدود 47 درصد خواهد رسید.

به گزارش نما به نقل از فارس،‌ سازمان ملی خدمات بهداشت انگلیس هشدار می‌دهد، تعداد افرادی که درگیر بیماری سرطان خواهند شد تا سال 2020 به تقریبا نیمی از جمعیت در حال حاضر این کشور افزایش خواهد یافت.

پژوهش‌ها نشان می‌دهد، هرچه فرد، عمر طولانی‌تری داشته باشد، احتمال ابتلا به سرطان در وی افزایش می‌یابد؛ گرچه در مقایسه با 20 سال گذشته تعداد زیادی از افراد مبتلا به انواع سرطان چندین سال بیشتر با این بیماری زنده‌ مانده و زندگی کرده‌اند.

بر اساس آمار و ارقام موجود، در سال 1992 شیوع سرطان در کشور انگلیس برابر با 32 درصد بود؛ در واقع 32 درصد از مردم این کشور مقطعی از زندگی را دچار سرطان شدند که این نرخ در سال 2010 به 44 درصد افزایش یافت؛ گروه ˈحمایت از بیماران سرطانی مک میلانˈ می‌گوید: انتظار می‌رود این رقم طی دهه آینده همچنان افزایش یابد و بین سال‌های 2020 تا 2030 به حدود 47 درصد برسد.

رشد تعداد افراد مبتلا به سرطان این حقیقت را روشن می‌کند که این افزایش تا حدودی ناشی از افزایش سن جمعیت است؛ در واقع افراد مسن بیشتر به سرطان مبتلا می‌شوند.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، سرطان‌های ملانوما، مری و روده بزرگ شایع‌ترین سرطان‌های کشور انگلیس هستند و سالانه تعداد زیادی از افراد قربانی این نوع سرطان‌ها می‌شوند.

در گزارش مرکز تحقیقات سرطان انگلیس آمده است: «بهداشت عمومی ضعیف، چاقی، اضافه‌وزن، عدم تحرک و ورزش، استعمال دخانیات، مصرف الکل و پیروی از یک رژیم غذایی ناسالم مهم‌ترین عوامل ابتلای مردم این کشور به انواع سرطان هستند».

۱۳۹۶/۷/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...