نسخه چاپی

گل‌محمدی: كریمی باید كوتاه بیاید

عکس خبري -گل‌محمدي: کريمي بايد کوتاه بيايد

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قبل از حضورم در پرسپولیس بازیكنان با سرمربی تیم ارتباط نداشتند.

به گزارش نما، یحیی گل‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ابتدا در خصوص بازی تیم ملی مقابل کره جنوبی اظهار داشت: به نظرم بازی بسیار سخت و از طرفی حساس را در پیش داریم. این بازی سرنوشت فوتبال ما را به خود وابسته کرده است. باید قبول کنیم کره جنوبی تیمی بسیار خوب در سطح آسیاست به همین دلیل بازی دشواری را پیش رو داریم.

وی افزود: در این بازی هرچه در توان داریم باید برای گرفتن امتیاز بازی به نمایش بگذاریم، چون امتیاز گرفتن در این بازی حساس و حیاتی در این زمان از فوتبال ما بسیار مهم است.

گل‌محمدی ادامه داد: امیدوارم بازیکنان تیم ملی با حمایت همه‌جانبه هواداران خونگرم ایرانی که باید ورزشگاه آزادی را پر کنند در این بازی دشوار به امتیاز دلخواه برسند. قطعا تشویق هواداران در این بازی از همه چیز مهم‌تر است تا به سه امتیاز لازم برسیم.

وی در پاسخ به سؤالی که حضور 7 ملی پوش پرسپولیس در تیم ملی برای شما مشکل‌ساز خواهد شد یا خیر، گفت: باید قبول کنیم کمی از لحاظ هماهنگی دچار مشکل می‌شویم اما اولویت همه ما تیم ملی است.

وی افزود: نبود بازیکنان در اردوهای تدارکاتی و نداشتن بازی‌های تدارکاتی و حتی اردو برای ما مشکل است. چون نمی‌توانیم این را به هماهنگی لازم برسانیم. اما کاری نمی‌شود کرد و باید برای یک پیروزی مقابل کره بدون ملی پوشان تمرین کنیم و همه چیز را تحمل کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا قبول دارید که با حضورتان پرسپولیس فرق کرده، عنوان کرد: این نظر شماست، اما واقعا بچه‌ها در 2 هفته اخیر یک طوری برگشته‌اند. من نقش کوچکی در این موضوع داشتم اما قبلا ارتباطی بین بازیکنان و سرمربی تیم نبود. بازیکنان نمی‌توانستند مشکلات خاص خود را به سرمربی انتقال دهند تا همه چیز حل شود، اما به نظرم اکنون شرایط فرق کرده و با حضور همه چیز راحت‌تر شده است. به دنبال تعریف از خودم نیستم و فقط خواستم جواب شما را بدهم.

گل‌محمدی درباره آخرین شرایط کریمی گفت: حضور کریمی در پرسپولیس قطعا اثر مثبت دارد چون او بازیکن خوب و خلاقی است از طرفی دیگر کریمی در تیم ملی می تواند تأثیرگذار باشد، اما کریمی باید یک مقدار کوتاه بیاید تا همه چیز انشاءالله ختم به خیر شود و علی برگردد. با حضور کریمی شخصیت فنی یک تیم هم بالا می‌رود و این می‌تواند به پرسپولیس کمک کند، امیدوارم با پا درمیانی که شده همه چیز حل شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آمده‌ام تا هر چه در توان دارم به پرسپولیس کمک کنم. خوشبختانه از بازی مقابل سایپا عملکردمان خوب بود اما انشاءالله در بازی‌های آینده با حضور ملی پوشان با انگیزه و رفع مصدومیت‌ها به شرایط ایده آل‌تری نسبت به گذشته خواهیم داشت.

۱۳۹۱/۷/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...