نسخه چاپی

آمریكا به تیم وزنه برداری ایران ویزا نداد

علی مرادی درخصوص بحث گرفتن ویزای آمریكا برای تیم ملی وزنه‌برداری كشورمان، اظهار داشت: كاروان ایران راهی امارات شد و متاسفانه در نهایت به 4 نفر ویزا ندادند.

به گزارش نما به نقل از افکارنیوز، علی مرادی درخصوص بحث گرفتن ویزای آمریکا برای تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان، اظهار داشت: کاروان ایران راهی امارات شد و متاسفانه در نهایت به 4 نفر ویزا ندادند. ایوب موسوی و صالح چراغی برگه رفتن به مرحله دوم را دریافت نکردند و اعلام شد این دو نفر نقص مدارک دارند، ولی به اعتقاد ما هیچ کمبود مدارکی در کار نیست و مدارک آنها هم مثل سایر نفرات کامل است و به نوعی آن فردی که مصاحبه انجام داده، اشتباه کرده است.

وی افزود: برخلاف اینکه مسئولان فدراسیون آمریکا گفتند اسامی نفرات محرمانه است، هیچ محرمانه‌ای در کار نیست و موسوی و چراغی ویزا نگرفتند. در وزن 85 کیلوگرم ما میری، چترایی و رستمی را داریم و مشکلی نیست که صالح چراغی نرسد، اما ایوب موسوی را نیاز داریم و قطعاً کوتاه نمی‌آییم. بر اساس درخواست ما، امیدواریم که وقت مجدد بدهند تا موسوی بتواند راهی مسابقات شود. در غیر این‌صورت ترکیب اصلی به هم خواهد ریخت. البته ما با وزارت امور خارجه، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک نامه‌نگاری انجام می‌دهیم و این موضوعات را اعلام کردیم. حضور موسوی جوان برای ما مهم است.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه امسال 9 کشور در مسابقات جهانی نیستند، باعث می‌شود شرایط متفاوتی رقم بخورد و تیم ما هم به‌عنوان یک تیم پاک راهی مسابقات می‌شود که این بسیار مهم است. این یک تصمیمی است که فدراسیون جهانی اتخاذ کرده و تاثیری روی کار ما ندارد.

مرادی در خصوص مصدومان تیم گفت: وزنه‌برداری ورزش سنگینی است و قابل پیش‌بینی نیست، اما همه خوبند. فعلاً 11 نفر را داریم و روی ایوب موسوی به‌عنوان دوازدهمین نفر حساب باز کردیم. 8 نفر نهایی با تصمیم کادر فنی انتخاب می‌شود.

۱۳۹۶/۷/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...