نسخه چاپی

16 میلیارد بدهی، میراث فدراسیون سابق تیراندازی

ر

به گزارش نما به نقل از برنا، لازلو سوچک سرمربی سابق تیم ملی تفنگ ایران که در المپیک ریو ۲۰۱۶ نیز هدایت تیراندازان کشورمان را برعهده داشت، در نامه‌ای به فدراسیون تیراندازی ایران از پرداخت نشدن مطالباتش ابراز نارضایتی کرده و از احتمال شکایت به دادگاه بین المللی CAS خبر داده است.لازلو ۶۸ هزار دلار از فدراسیون تیراندازی ایران طلبکار است و علاوه بر او چاباک مربی تپانچه نیز ۱۶ هزار و پانصد دلار باید دریافت کند.

این بدهی مربوط به زمان ریاست هاشمی در فدراسیون تیراندازی ایران است که حق و حقوق مربیان خارجی پرداخت نشد. جالب اینجاست که شنیده می‌شود فدراسیون تیراندازی در حال حاضر ۱۶ میلیارد تومان بدهی از زمان ریاست سابق فدراسیون دارد که مربوط به مسائل مختلفی مانند پروازها، اعزام تیم‌ها به مسابقات مختلف و هزینه‌های دیگر می‌شود.این یکی از سنگین ترین بدهی‌ها در میان فدراسیون‌های ورزشی است و به این ترتیب تیراندازی به یکی از مقروضترین رشته‌های ورزشی ایران تبدیل شده است.

علی دادگر رئیس فدراسیون تیراندازی در حالی وارث این بدهی سنگین است که تیراندازان ایران بازی‌های آسیایی جاکارتا، مسابقات کسب سهمیه المپیک نوجوانان ۲۰۱۸ و بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ را در پیش دارد و باید علاوه بر آماده سازی ورزشکاران برای این رقابت ها، بدهی‌های باقیمانده از قبل را نیز به نحوی مدیریت کند.

۱۳۹۶/۷/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...