نسخه چاپی

دخترك سوخته آبادانی جان باخت + عكس

عکس خبري -دخترک سوخته آباداني جان باخت + عکس

رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی طالقانی اهواز گفت: متاسفانه دختر سه ساله‌ای كه چند روز پیش با سقوط در دیگ نذری با سوختگی حدود 80 درصد به بیمارستان مراجعه كرده بود، در اثر ایست قلبی جان خود را از دست داد.

به گزارش نما به نقل از سلامت آنلاین؛ دکتر زهرا بزرگ زاده با اشاره به این که ساعاتی پیش حال دختر سه ساله رو به وخامت گذاشت، افزود: پس از اطلاع از موضوع اقدامات لازم پزشکی انجام شد و بیمار را به دستگاه کمک تنفسی وصل کردیم، اما متاسفانه با وجود تلاش های زیاد همکاران او فوت شد.

وی در تشریح علت مرگ دختر سه ساله اروند کناری گفت: اولین سد دفاعی بدن پوست است و زمانی که پوست بدن دچار مشکلی مثل سوختگی شود، سلامت تمام ارگان های داخلی بدن تهدید خواهند شد.

رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی طالقانی اهواز اظهار کرد: والدین دختر با وجود شرایط ناگوار روحی از کادر درمان به دلیل اعمال مراقبت های شبانه روزی تشکر کردند.

بزرگ زاده با بیان این که هر ساله در دهه محرم، آمار سوختگی ها افزایش پیدا می کند، بیان کرد: در این دهه، ۷۰ درصد افراد دچار سوختگی به طور سرپایی درمان و ۳۰ درصد باقیمانده بستری می شوند.

وی به مردم توصیه کرد تا در زمان پخت نذورات خود از ورود کودکان به محل جلوگیری کرده و در محلی کاملا محافظت شده اقدام به پخت و پز کنند.

یادآور می شود بتول(شیدا) احمدی، کودک سه ساله اروندکناری ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه روز پنجم مهر به داخل دیگ خورش نذری سقوط کرد که در جریان آن تمام بدن دختربچه بخصوص ناحیه باسن، پشت کمر و سمت راست بدن دچار سوختگی شد. او پس از سوختگی به مراکز درمانی آبادان اعزام و سپس به بیمارستان سوانح و سوختگی طالقانی اهواز منتقل شد تا تحت درمان های تخصصی قرار گیرد، اما متاسفانه به دلیل شدت جراحات و ایست قلبی درگذشت.

۱۳۹۶/۷/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...