نسخه چاپی

299ضربه شلاق و 2سال تبعید ، مجازات تجاوز3جوان به یك دختر

به گزارش نما - شرق نوشت:سال ٩٥ دختر جوانی با ظاهری آشفته به اداره پلیس مراجعه و از سه مرد که او را مورد آزار و اذیت قرار داده بودند شکایت کرد.

این دختر جوان به پلیس گفت: جلوی خانه‌مان بودم که پسر جوانی با موتور به طرفم آمد و با تهدید از من خواست ترک موتورش بنشینم. بعد از چند دقیقه او جلوی خانه‌ای نگه‌ داشت و به‌زور من را به خانه برد. هنگامی که به طبقه بالای خانه رفتیم دو مرد دیگر در خانه نشسته بودند. آنها با دیدن من به طرفم آمدند و التماس‌شان کردم با من کاری نداشته باشند اما آن سه مرد من را مورد آزار و اذیت قرار دادند. پس از اینکه آزار و اذیت مرد‌ها تمام شد من را رها کردند و با تهدید از من خواستند به کسی حرفی نزنم. حالا من از آنها شکایت دارم. با اعلام این شکایت کارآگاهان تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند و طبق اطلاعاتی که این دختر جوان در اختیار آنها قرار داده بود خانه را شناسایی و یکی از متهمان را که مجید نام داشت بازداشت کردند و مورد بازجویی قرار دادند.
او در بازجویی‌ها به پلیس گفت: در خانه با یکی از دوستانم به نام فرید نشسته بودیم که یکی دیگر از دوستانم به نام کیانوش تماس گرفت و گفت با دختری به نام نرگس به خانه من می‌آید. وقتی آنها آمدند چند دقیقه‌ای با هم بودیم و بعد نرگس به خانه خودش رفت. در ادامه تحقیقات و به دنبال اطلاعاتی که مجید در اختیار پلیس قرار داده بود کارآگاهان کیانوش و فرید را شناسایی و بازداشت کردند. فرید که ابتدا منکر آزار و اذیت این دختر جوان شد در بازجویی‌‌های فنی لب به اعتراف گشود اما کیانوش منکر آزار و اذیت این دختر شد و به پلیس گفت: نرگس با میل خودش سوار موتور شد و به خانه دوستم آمد. هنگامی که به خانه دوستم رفتیم چهار نفری با یکدیگر گپ زدیم و بعد از چند دقیقه نرگس به خانه‌‌شان بازگشت. نمی‌دانم چرا نرگس به جرم آزار و اذیت از ما شکایت کرده‌ است.
در ادامه تحقیقات مجید نیز به جرم خود اعتراف کرد و پرونده در حالی در اختیار شعبه پنجم دادگاه کیفری قرار گرفت که کیانوش همچنان منکر آزار و اذیت این دختر جوان شد، در این جلسه که به صورت غیرعلنی برگزار شد. کیانوش به قضات گفت نرگس را مورد آزار و اذیت قرار نداده است اما دو متهم دیگر با ابراز پشیمانی به جرم خود اعتراف و ادعا کردند کیانوش نیز نرگس را مورد آزار و اذیت قرار داده است.
در پایان قضات وارد شور شدند و با توجه به مدارک موجود در پرونده مجید و فرید را به دلیل رابطه نامشروع به صد ضربه شلاق و کیانوش را به ٩٩ ضربه شلاق و دو سال تبعید محکوم کردند.

۱۳۹۶/۷/۱۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...