نسخه چاپی

تصادف یكصد هزار دلاری یك موتورسیكلت در تهران!

رییس بازرسی پلیس راهور تهران از رخداد تصادف جرحی یك موتورسوار با یكصد هزار دلار پول نقد در پایتخت خبرداد.

به گزارش نما، سرهنگ احمد عسگري‌نژاد روز دوشنبه در گفت‌وگو با ايسنا، افزود: مقارن ساعت 13 ظهر امروز يك فقره تصادف جرحي بين راكب موتورسيكلت هوندا 125 سبز رنگ كه فردي 52 ساله بود در شمال به جنوب بزرگراه چمران زير پل ملاصدرا گزارش شد.

وي افزود: بر اساس اعلام شاهدان يك دستگاه خودروي پرايد از عقب به اين موتورسيكلت برخورد كرده و موتورسيكلت مذكور نيز پس از انحراف به يك دستگاه خودرو «آزارا» برخورد و نهايتا واژگون شده و خودرو پرايد نيز از محل متواري مي‌شود.

رييس بازرسي پليس راهور تهران تصريح كرد: راكب موتورسيكلت به علت شدت جراحات وارده به خصوص در ناحيه سر و صورت در پي اين حادثه مجروح شد كه هم‌اكنون در بيمارستان رسول اكرم (ص) بستري شده است.

عسگري‌نژاد به ايسنا گفت: در پي اين حادثه افسر كارشناس تصادفات، "سروان ايرج محمدي" در صحنه حاضر و حين بررسي صحنه تصادف و علت وقوع، متوجه وجود بسته‌اي مشكوك در داخل كاپشن راكب موتورسيكلت مي‌شود كه در بازبيني به عمل آمده، تعداد يكصد هزار قطعه اسكناس 100 دلاري (معادل يكصد هزار دلار) در داخل اين بسته كشف مي‌شود.

وي تاكيد كرد: افسر تصادفات پس از اين امر مراتب را از طريق بيسيم به پليس 110 اطلاع داده و با حضور ماموران كلانتري 137 شهرك قدس، موضوع صورتجلسه‌ و دلارهاي مكشوفه نيز تحويل كلانتري مي‌شود.

رييس بازرسي پليس راهور تهران با تاكيد بر اينكه قطعا صداقت و امانتداري مامور پليس راهور تهران قابل تقدير است، به شهروندان توصيه كرد: اكيدا از جابجايي پول و اشياي قيمتي با موتورسيكلت با توجه به ايمني نامناسب اين وسيله نقليه خودداري كنند؛ از سوي ديگر در تصادف ياد شده نيز كلاه ايمني كه راكب موتورسيكلت از آن استفاده كرده بود، به علت غيراستاندارد بودن در كاهش جراحات وارده تاثيري نداشته است. لذا توصيه مي‌كنيم حتما راكبان موتورسيكلت از كلاه‌هاي ايمني استاندارد استفاده كنند.

۱۳۹۱/۷/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...