نسخه چاپی

محور كندوان همچنان مسدود است

فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به بارش نخستین برف پائیزی در مناطق غرب استان، گفت: محور كندوان چهارشنبه شب به دلیل ریزش كوه مسدود شد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم: فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به بارش نخستین برف پائیزی در مناطق غرب استان، گفت: محور کندوان چهارشنبه شب به دلیل ریزش کوه مسدود شد.

سرهنگ پاسدار علی‌رضا قدمی اظهار داشت: دمای هوای مازندران در 24 ساعت گذشته بین 9 تا 15 درجه کاهش یافته و سبب شد تا مردم به وسایل زمستانی روی آورند.

وی افزود: به دنبال سرمای هوا، بارش برف در ارتفاعات و گردنه‌های استان آغاز و هم اکنون این بارش‌ها در دامنه‌ها به صورت باران شدید است.

فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه بارش برف سبب کندی تردد در برخی محورهای ارتباطی استان نظیر بلده نور شده است، تصریح کرد: به دنبال بارش برف شدید، روستای ورازان بلده پوشیده از برف شد.

وی از مسدود شدن محور کندوان در استان مازندران خبر داد و گفت: به علت ریزش کوه این محور در محدوده سیاه بیشه مسدود شده و تا اطلاع ثانوی این مسدودیت ادامه دارد.

قدمی با تاکید بر جلوگیری از سفرهای غیرضرور در استان، تصریح کرد: رانندگان با خودروهای ایمن تردد و در طی مسیر وسایل ایمنی و تجهیزات زمستانه به همراه داشته باشند.

وی با بیان اینکه بیشتر بارش‌های باران در استان در نخستین روز در غرب استان در رامسر و تنکابن بوده است، گفت: شدت بارش‌ها از عصر چهارشنبه و شب آن با شیب شدیدی به شهرهای مرکزی و شرق مازندران سرایت و سبب لغزنده شدن همه محورهای درون و برون شهری استان شده است.

قدمی با اشاره به مسدودی مقطعی محور هراز تا هشتم آذرماه، افزود: این محور برای عملیات بازسازی و بهسازی به صورت مقطعی مسدود و محور سوادکوه و بعضا کندوان به عنوان محور جایگزین لحاظ شده است.

۱۳۹۶/۷/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...