نسخه چاپی

ناكامی تروریست‌ها در بازپس‌گیری هنانو

تلاش افراد مسلح برای به دست گرفتن مجدد منطقه نظامی «هنانو» در حلب كشته شدن بیش از 50 نفر از تروریست‌ها را به همراه داشت.

به گزارش نما، فارس به نقل از پایگاه خبری عربی پرس نوشت: برای ششمین بار متوالی ظرف دو ماه گذشته تروریست‌های مسلح برای بازرس گیری و به دست گرفتن کنترل مجدد منطقه نظامی «هنانو» در حلب به آن حمله کردند.

مقابله ارتش سوریه با این حمله و خنثی کردن آن کشته شدن بیش از 50 تروریست مسلح را به دنبال داشت که در میان کشته‌ها افرادی با تابعیت‌های عربی نیز مشاهده می‌شدند.

این حمله گسترده از سه محور و با مشارکت حدود 400 تروریست مسلح بعد از ظهر روز گذشته انجام شد.

منطقه نظامی هنانو از جمله مناطق بسیار حساس و استراتژیک شهر حلب به شمار می‌آید که در آن انبارهای تسلیحاتی و نظامی ارتش سوریه قرار دارد، این منطقه پیشتر تحت کنترل و تصرف تروریست‌های مسلح بود که پس از آغاز عملیات پاکسازی منطقه حلب از وجود این افراد پاکسازی شد.

حفظ شهر حلب، پایتخت اقتصادی و دومین شهر بزرگ سوریه و به خصوص منطقه نظامی هنانو در این شهر از اهمیت بسیار زیادی برای تروریست‌های مسلح و گروهک تروریستی موسوم به «ارتش آزاد» برخودار است.

شهر حلب به این جهت برای تروریست‌های مسلح از اهمیت برخوردار است که آخرین کانون و مرکز فعالیت قابل توجه این افراد در سوریه به شمار می‌آید و به همین دلیل آنها تلاش دارند، به هر طریق ممکن موقعیت خود در این شهر را حفظ کنند.

۱۳۹۱/۷/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...