نسخه چاپی

لغو پروازهای پاكستان به آمریكا از آبان ماه

مسئولان این شركت اعلام كردند: از 31 اكتبر (9 آبان) در سامانه شركت هواپیمایی ملی پاكستان، گزینه رزور بلیت برای آمریكا حذف می شود.

به گزارش نما به نقل از ایرنا؛ شرکت هواپیمایی بین‌المللی پاکستان درحال حاضر روزانه به ۵۱ مقصد در آسیا، اروپا و آمریکای شمالی پروازهای مستقیم دارد. این شرکت هم‌اکنون در ناوگان هوایی خود، دارای ۳۵ فروند هواپیمای جت مسافربری می‌باشد.

مقامات ارشد شرکت هواپیمایی پاکستان روز شنبه به رسانه های پاکستان اعلام کردند: این شرکت سالانه به دلیل پروازهای مستقیم خود به آمریکا یک میلیارد و 250 میلیون روپیه خسارت پرداخت می کند اما برخی از سیاستمداران و مقامات عالی رتبه دولتی که تابعیت یا مجوز اقامت در آمریکا را دارند با اعمال نفوذ خود از توقف این پروازها جلوگیری کرده اند.

مسئولان این شرکت اعلام کردند: از 31 اکتبر (9 آبان) در سامانه شرکت هواپیمایی ملی پاکستان، گزینه رزور بلیت برای آمریکا حذف می شود.

شرکت هواپیمایی ملی پاکستان از سال 1961 میلادی تاکنون در هفته 5 پرواز مستقیم از پاکستان به چهار شهر آمریکا را بدون هیچ وقفه انجام داده است.

گفته می شود، افزایش تنش در روابط سیاسی دو کشور پس از اعلام راهبرد جدید آمریکا در قبال افغانستان و جنوب آسیا از دلایل لغو این پروازها بوده است.

۱۳۹۶/۷/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...