نسخه چاپی

ورود سامانه بارشی به نوار شمالی كشور

ضرابی در مورد سواحل شمالی كشور گفت: از روز سه شنبه بار دیگر شاهد ورود سامانه بارشی به كشور و مناطق شمال غرب و سواحل خزر باشیم. اگرچه تا سه روز اینده در بیشتر مناطق كشور دما دو تا هفت درجه گرمتر می شود.

به گزارش نما به نقل از افکارنیوز، مرتضی ضرابی اظهار داشت: امروز بارش باران در استان های واقع در زاگرس و البرز مرکزی با شدت کمتری ادامه دارد. در غرب کشور بر میزان سرعت باد به ویژه کرمانشاه افزوده می شود و در شهرهای مرزی این استان با عراق بروز پدیده گرد و غبار پیش بینی می شود.
وی افزود: برای مناطق کوهستانی خوزستان بارش بارانپیش بینی می شود. در چهارمحال و بختیاری هم امروز عصر بارش باران پراکنده را شاهد خواهیم بود. در غرب و جنوب اصفهان تا سه روز آینده وزش باد پیش بینی می شود.
کارشناس سازمان هواشناسی،ادامه داد: در قزوین برای سه روز آینده افزایش ابر و رگبار و رعد برق دور از انتظار نیست. زنجام هم امروز هوایی بارانی دارد.
ضرابی در مورد سواحل شمالی کشور گفت: از روز سه شنبه بار دیگر شاهد ورود سامانه بارشی به کشور و مناطق شمال غرب و سواحل خزر باشیم. اگرچه تا سه روز اینده در بیشتر مناطق کشور دما دو تا هفت درجه گرمتر می شود.

۱۳۹۶/۷/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...