نسخه چاپی

طارمی به این زودی خلاص نمی شود

مهاجم جوان پرسپولیس همچنان باید به رفت و آمدهایش در كمیته اخلاق ادامه بدهد.

به گزارش نما به نقل از خبرورزشی: یک انتخاب اشتباه، یک تصمیم ناگهانی، یک اشتباه بزرگ و یک آبروریزی بین المللی تمام رفتارهای مهدی طارمی در فصل قبل بود. او پس از عقدقرارداد با باشگاه ریزه اسپور، به تهران برگشت و با پرسپولیسی ها قرارداد بست تا یکسال پس از این ماجراها، فیفا با یک رای سختگیرانه، آبروی فوتبال ایران را ببرد و مهدی طارمی و باشگاه پرسپولیس را نقره داغ کند.

حالا که نگاه ها به سمت ماجرای طارمی برگشته و اذهان در مورد چگونگی رای فیفا پر از سوال شده، مسائل دیگری به میان آمده است از جمله اینکه برخی از اطرافیان این بازیکن، او را ترغیب به جدایی از پرسپولیس و حضور در لیگ ترکیه کرده اند. سپس یک عده دیگر او را به پرسپولیس برگرداندند و این همه مشاوره اشتباه باعث شد هم پرسپولیس متضرر شود و هم طارمی. در تمام این مدت، مدیران باشگاه پرسپولیس، وکیل مهدی طارمی و خودش همه اخبار منفی در مورد این پرونده که رنگ و بوی واقعیت داشت را تکذیب می کردند.

حتی وکیل این بازیکن در فضای مجازی نوشت: «ای کاش همه پرونده های فوتبال ایران مثل این پرونده بود!» و بارها به تمسخر طرف ترکیه ای پرداخت اما پس از اعلام رای، روی دیگر این ماجرا مشخص شد. حالا مهدی طارمی باید پاسخگوی همه چیز باشد. او طبق خواسته مرتضی تورک رئیس کمیته اخلاق باید هفته آینده و به محض بازگشت از روسیه، دوباره به کمیته اخلاق برود و بگوید که چه اتفاقاتی رخ داد تا فیفا چنین رای سنگینی برای محروم کردن این بازیکن و باشگاه پرسپولیس صادر کند.

به قول مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان، پای افراد دیگری هم در این ماجرا باز شده و این مسائل در کنار هم، یک اتفاق مهم را برای پرسپولیس و طارمی رقم زده است.

۱۳۹۶/۷/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...